شبکه‌های اجتماعی

معرفی i3 و i8 استارلایت ادیشن

پسران طلایی ب‌ام‌و

ب‌ام‌و نسخه‌های جدید و جذابی از مدل‌های الکتریکی خود یعنی i3 و i8 را در جمهوری چک معرفی کرده است. این خودروها که «استارلایت ادیشن» نام دارند، از لحاظ عملکرد و مشخصات فنی، تفاوت خاصی با نسخه‌های استاندارد ندارند اما قیمت اعلام‌نشده آن‌ها، قطعا بسیار بیش‌تر از i8 و i3 استاندارد خواهد بود! دلیل اصلی این تفاوت قیمت نیز، بدنه طلایی‌رنگ این نسخه‌ها است.
البته این مدل‌ها فقط رنگ طلایی ندارند بلکه ب‌ام‌و در ساخت رنگ بدنه آن‌ها از طلای 24 قیراطی استفاده کرده است و در کنار رنگ مشکی که شخصیت مدل‌های خانواده i است، از خاک طلا استفاده شده است.
این طلا که عیار دقیق آن 23.75 قیراط است، توسط شرکت معروف لیبشر بلات‌گلد تامین شده است. کارمندان ب‌ام‌و این طلا را به 6 لایه رنگی تبدیل و آن را به شکل دستی و با دقت زیاد، به بدنه این دو نسخه اضافه کرده‌اند. کار طراحی و اجرای این دو نسخه بسیار خاص که فقط 1 دستگاه از هر کدام آن‌ها ساخته شده، توسط شعبه ب‌ام‌و در چک و با همکاری دو شرکت دیگر انجام شده است.
حتی در داخل این خودرو نیز از طلا استفاده شده و در بخش‌های مختلف آن، پلاکی دیده می‌شود که عبارت «STARLIGHT EDITION – one of one» روی آن‌ها دیده می‌شود.
این خودروها به چه کسانی فروخته خواهند شد؟ ب‌ام‌و گفته که دو قلوی استارلایت در یک خیریه مربوط به یک موسسه علمی در چک، به فروش گذاشته می‌شوند. البته قبل از این اتفاق، علاقه‌مندان ب‌ام‌و می‌توانند از این مدل‌ها در شوروم ب‌ام‌و در پراگ از نسخه‌های استارلایت دیدن کنند. همان طور که گفته شد، قیمت این مدل‌ها و حتی ارزش ابتدایی آن‌ها در خیریه اعلام نشده است. 

نظر دهید


در همین زمینه