شبکه‌های اجتماعی

رولزرویس گوست اکستندد با طول بیش‌تر معرفی شد
Automobile Farsi - 2021 RollsRoyce Ghost Extended

نسخه‌ای اشرافی‌تر از رولزرویس گوست

 

پیرو رونمایی نسل جدید رولزرویس گوست در ابتدای ماه سپتامبر، رولزرویس نسخه کشیده (لانگ ویل‌بیس) این خودرو را با نام گوست اکستندد معرفی کرد.
فروش نسخه کشیده رولزرویس گوست به زودی آغاز می‌شود و مشتری‌های این خودرو تا پایان سال 2020 خودروهای خود را دریافت می کنند. رولزرویس گوست اکستندد فضای پای بیش‌تری را برای سرنشین‌های عقب نسبت به دیگر خودروهای ساخت شرکت گودوود ارائه می‌دهد.


رولزرویس گوست اکستندد به عنوان لیموزینی که راننده‌شخصی آن را می‌راند، و با نظر مشتری‌های این شرکت توسعه داده شده است. رولزرویس گوست اکستندد دارای طول 5716 میلی‌متر است و 170 میلی‌متر کشیده‌تر از نسخه استاندارد است. این طول اضافی به فاصله بین دو محور افزوده شده و آن را از 3295 میلی‌متر به 3465 میلی متر رسانده است. وزن این خودرو نیز به 2599 کیلوگرم رسیده که 46 کیلوگرم از نسخه معمولی سنگین‌تر است.


طراحان این خودرو برای حفظ نمای بیرونی رولزرویس گوست، این کشیدگی را در طراحی در عقب جانمایی کرده‌اند. درون کابین رولزرویس گوست صندلی های بسیار آرام تعبیه شده است. بین دو صندلی یک یخچال برای خنک نگه داشتن نوشیدنی و محلی برای نگه‌داشتن جام در نظر گرفته شده است که دو حالت 6 و 11 درجه سانتی‌گراد به عنوان دمای استاندارد سرو نوشیدنی برای آن ایجاد شده است.


یک موتور 6.75 لیتری توئین توربو V12 که بدون تغییر از نمونه معمولی به این خودرو انتقال داده شده، توان 563 اسب بخار و گشتاور 850 نیوتن‌متر را ارائه می‌دهد. با وجود افزایش وزنی که رولزرویس گوست اکستندد دارد، رولزورویس اعدادی یکسان با گوست معمولی برای شتاب گیری این خودرو ارائه کرده است. به این ترتیب این خودرو در 4.6 ثانیه به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت و در 4.8 ثانیه به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن به 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

نظر دهید


در همین زمینه