شبکه‌های اجتماعی

عکس‌های رسمی SUV جدید لادا منتشر شد
Automobile Farsi - 2021 Lada Niva Teravel

با آغار تولید لادا نیوا تراول

 

کارخانه ولژسکی روسیه، تولید انبوه شاسی بلند جدید Avtovaz را با نام لادا نیوا تراول آغاز کرد. فروش این محصول از سال 2021 در روسیه آغاز می‌شود.
با شروع تولید انبوه این خودرو، تصاویر رسمی نسخه به روزرسانی شده لادا نیوا تراول نیز منتشر شده است. پیش از این تصاویر بدون استتار این خودرو در فضای مجازی دست به دست می شد و کاربران شبکه‌های اجتماعی، با قرار دادن تصویر این خودرو در کنار نسل جدید تویوتا RAV4، به شباهت این خودروها اشاره کرده بودند.


کارخانه ولژسکی که لادا نیوا تراول را تولید می‌کند، اعلام کرده این خودرو پس از فیس‌لیفتی که پشت سر گذاشته، مدرن‌تر و گران‌تر از قبل خواهد بود. مهم‌ترین تغییرات این خودرو در نمای جلو استفاده از در موتور جدید با حجم‌پردازی‌های متفاوت، جلوپنجره‌ای با پترن لانه‌زنبوری، چراغ‌های جدید و فلاپ‌های جدید و برجسته که روی گلگیر تعبیه شده است. در نمای عقب نیز شاهد استفاده از چراغ‌های LED جدید و سپری متفاوت از قبل هستیم.
اولین لادا نیوا تراولی که از خط تولید خارج شده، نسخه آفرود این خودرو است. فلاپ‌های محافظ بدنه آن رنگ آمیزی نشده، تایرهای آفرود دارد و به اسنورکل(لوله تنفس در زیر آب) مجهز شده است.

 


هنوز اطلاعات فنی لادا نیوا تراول منتشر شده، اما به نظر می رسد این SUV با یک موتور 1.7 لیتری با توان 80 اسب بخار و گشتاور 125 نیوتن‌متر که با یک جعبه دنده 5 سرعت دستی همراه شده، عرضه شود. سیستم تمام چرخ محرک دائمی و قفل دیفرانسیل مرکزی نیز از دیگر ویژگی‌های احتمالی استاندارد این خودرو است. اطلاعات دقیق فنی و قیمت این خودرو در آینده منتشر می‌شود، اما نسخه کنونی آن را می‌توان با قیمت 738000 روبل خرید.

 

جالب است بدانید نسخه‌های اولیه نیوا با برند شورولت در بازار روسیه عرضه می‌شدند. با این حال AvtoVAZ در سال 2019، تمام 50 درصد سهمی که از جوینت ونچر GM-AvtoVAZ به جنرال موتورز امریکای شمالی تعلق داشت را خرید. پس از این ماجرا این شرکت نیوا تراول را با تغییرات گسترده ظاهری و برند لادا آماده عرضه کرده است. 

 

نظر دهید


در همین زمینه