شبکه‌های اجتماعی

هیوندای توسان 2021 چه شکلی است؟
Automobile Farsi - 2021 Hyundai Tucson

تیزرهای رسمی کراس‌اوور پرفروش هیوندای منتشر شد

تیزرهای نسل چهارم هیوندای توسان که به تازگی منتشر شده، نسان می‌دهد نسل جدید این خودرو دارای طراحی رادیکال و منحصر به فردی است.

نسل چهارم هیوندای توسان در نمای جلو طراحی منحصر به فردی دارد، چراغ‌های روشنایی روز هندسی آن در جلوپنجره جواهر مانندش پنهان شده‌اند که تنها زمانی که روشن باشند می‌توان آن را دید. درست مانند آن چیزی که در جدیدترین نسخه هیوندای آزرا می‌بینیم.
این سبک از طراحی که در هیوندای با نام «حس ورزشی» شناخته می‌شود، نخستین با در هیوندای الانترا معرفی شد. این سبک در نمای عقب نسل چهارم هیوندای توسان نیز دیده می‌شود، جایی که چراغ‌ها به رسم این روزهای خودروسازی، به هم متصل شده است.


در گزارش‌های مربوط به نسل چهارم هیوندای توسان امده است که از نسل‌های گذشته پهن‌تر و کشیده‌تر است و فاصله بین‌ دو محور آن نیز نسبت به گذشته افزایش یافته است. طراحی متمایز رینگ‌ها نیز به خوبی در تیزرها نمایان است.
اسکچ‌های منتشر شده از نمای داخلی نسل چهارم هیوندای توسان بسیار به اسکچ‌هایی که توسط هواداران این خودرو منتشر شده بود شبیه است. در کابین هیوندای توسان 2021 شاهد یک فرمان چهار شاخه هستیم و نشانگر‌های سنتی جای خود را به یک نمایشگر دیجیتالی داده است. یک نمایشگر بزرگ مربوط به سیتستم‌های سرگرمی و تهویه مطبوع نیز در مرکز داشبورد قرار گرفته که برای دسترسی و آئرودینامیک بهتر جلو آمده است. ظاهرا در هیوندای توسان 2021 خبری از اهرم دنده سنتی نیست، هر چند ممکن است نمونه ساخته شده با اسکچ پیش روی ما تفاوت‌هایی داشته باشد.


هنوز جزییاتی از پیشرانه و قوای محرکه نسل چهارم هیوندای توسان منتشر نشده است، با این حال اطلاعات منتشر شده تا امروز نشان می‌دهد این خودرو با یک موتور 2.5 لیتری تتا3 چهار سیلندر به دو صورت تنفس طبیعی و توربوشارژ ارائه خواهد شد.
هیوندای اعلام کرده توسان 2021 به صورت رسمی در 14 سپتامبر رونمایی خواهد شد.

نظر دهید


در همین زمینه