شبکه‌های اجتماعی

اولین عکس‌های رسمی ساندرو و لوگان 2021 منتشر شد
Automobile Farsi - Dacia Logan, Dacia Sandero and Dacia Sandero Stepway 2021

رونمایی رسمی 29 سپتامبر صورت می‌گیرد

پس از گذشت یک هفته از انتشار تیزری که سایه‌های نسل جدید داچیا ساندرو، داچیا لوگان و داچیا ساندرو استپ‌وی را نمایش می‌داد، این خودروساز رومانیایی اولین عکس‌های رسمی از نسل جدید سه گانه خود را منتشر کرده است. رونمایی رسمی این سه خودرو 29 سپتامبر (8 مهر ماه) صورت خواهد گرفت.

ساندرو 2021 با طراحی دگرگون شده و استفاده از پلتفرم رنو کلیو، خودرویی کاملا جدید به شمار می‌رود. داچیا هنوز جزییات چندانی از ساندرو 2021 منتشر نکرده، اما می‌دانیم که این خودرو نسبت به گذشته پهن‌تر شده و ارتفاع کم‌تری داید. از دیگر ویژگی‌های ساندرو 2021 می‌توان به المان Y شکل درون چراغ‌های جلو اشاره کرد که به عنوان امضای جدید داچیا معرفی شده است.

 

در این تصاویر شاهد لوگان 2021 نیز هستیم. جایگزین سدان کاربردی داچیا، دارای فضای بار بزرگتری نسب به قبل است. داچیا تنها به این اشاره کرده که طول لوگان 2021 نسبت به قبل کمی بیش‌تر است که می‌توان از این جمله نتیجه گرفت که فضای کابین جادارتری هم نسبت به قبل داشته باشد. به نظر می‌رسد شیشه‌های کناری لوگان 2021 نیز نسبت به نسل قبلی کوچک‌تر باشد که موجب شده نمای کناری آن جذاب‌تر از قبل باشد.

با وجود این که برای دیدن تصاویر کابین ساندرو و لوگان 2021 باید تا هشتم مهر ماه منتظر بمانیم، با استناد به سه تصویر منتشر شده می‌توان گفت که در مرکز داشبورد سه گانه جدید داچیا، یک نمایشگر لمسی تبلت مانند قرار گرفته است. این نمایشگر پیش‌تر در نمونه‌های پروتوتایپ نیز دیده شده و با توجه به وجود چنین آپشنی در رنو کلیو، دیدن آن چندان شگفتی آفرین نیست.

 

نکات دیگری که از دیدن این تصاویر دستگیر ماه می‌شود، وجود یک رادار در ورودی هوایی پایینی سپر جلو است که در کنار سنسورهای پارک جلو به چشم می‌آید. علاوه بر این‌ها چراغ‌های راهنمای کناری به جای این که روی آینه‌ها طراحی شده باشد، روی گلگیرهای جلو خودنمایی می کند. همچنین در چرخ‌های عقب شاهد اسن هستیم که از ترمزهای کاسه‌ای استفاده شده است، درست مانند نسخه‌های پایه رنو کلیو.

لوگان 2021 به عنوان یک سدان ارزان قیمت بسیار جذاب به نظر می‌رسد. وجود نقطه سیاه رنگ روی دستگیره در راننده لوگان 2021 نیز گویای این است که این خودرو با سیستم ورود بدون کلید عرضه خواهد شد. علاوه بر این وجود سنسورهای بالای شیشه جلو نیز گویای این است که لوگان 2021 بیش از گذشته با تکنولوژی همراه شده است.

لوگان و ساندرو 2021 در برخی بازارها با نشان تجاری رنو عرضه خواهد شد. هر چند ساندرو و ساندرو استپ وی در تمام بازارهایی که داچیا در آن حضور دارد عرضه خواهند شد، اما لوگان در تمام این بازارها در دسترس نخواهد بود.

نظر دهید


در همین زمینه