شبکه‌های اجتماعی

تویوتا یاریس 2020 معرفی شد

پیش از رونمایی در نمایشگاه نیویورک آمریکا

تنها پس از چند روز از رونمایی تویوتا یاریس Adventure  در ایالات متحده آمریکا، این بار اطلاعات تازه‌ای از تویوتا یاریس هاچ‌بک 2020 به گوش می‌رسد. این اتومبیل در نمایشگاه اتومبیل نیویورک که کار خود را از 19 آپریل آغاز می‌کند به صورت عمومی به نمایش درخواهد آمد. تویوتا یاریس هاچبک هم از سنت ریبج کردن محصولات مزدا برای بازار آمریکا پیروی می‌کند و همانند نسخه سدان در واقع همان مزدا2 است که تغییراتی اندک را در نمای بیرونی به همراه داشته است.

شرکت ژاپنی تویوتا هدف خود در بازار آمریکا را با تویوتا یاریس هاچ‌بک، رقابت با اتومبیل‌های ساب‌کامپکت قرار داده است. این اتومبیل هاچ‌بک 4104 میلی‌متر طول دارد و در 9.8 متر امکان گردش کامل دارد.تویوتا یاریس هاچ‌بک با وجود اندازه کوچک 450 لیتر فضای بار در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد که این فضا مشابه یک سدان متوسط است.

تویوتا یاریس هاچ‌بک در دو تیپ مختلف XLE و LE تولید می‌شود. این در حالی است که هر دو تیپ از امکانات خوبی برخوردار هستند و به نظر می‌رسد رضایت علاقه‌مندان به این سگمنت را پاسخ‌گو باشند. از امکانات به کار رفته در تویوتا یاریس 2020 می‌توان به رینگ آلیاژ آلومینیومی 16 اینچی، کلید هوشمند و دکمه استارت، دوربین دید عقب و دستگیره‌های کرومی درون کابین و بسته کمک‌های اولیه در آن اشاره کرد. 

برای تویوتا یاریس 2020 از تکنولوژی مدرن استفاده شده است، یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی که با سیستم‌های اپل و اندروید نیز هماهنگ است. سیستم تشخیص صدا و اتصال بلوتوث نیز در این هاچ‌بک استفاده شده است. نمایش‌گر لمسی تویوتا یاریس 2020 را همچنین می‌توان به وسیله دسته تعبیه شده در کنار ترمز دستی نیز کنترل کرد.

پیشرانه استفاده شده برای تویوتا یاریس هاچ‌بک یک نمونه بنزینی 4 سیلندر خطی است که 1.5 لیتری حجم دارد و  برای خودروهای کوچک طراحی و توسعه داده شده است. این پیشرانه 106 اسب بخار قدرت دارد و با یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک هماهنگ شده است. برای شتاب گیری سریع‌تر نیز یک حالت اسپرت در نظر گرفته شده است. 

در سیستم ایمنی تویوتا یاریس 2020 از سیستم‌های کنترل کشش و کنترل پایداری در کنار ABS و  EBD استفاده شده است. تویوتا یاریس 2020 همچنین به سیستم بریک اوور راید و 6 کیسه هوا نیز مجهز شده تا میزان جراحت ناشی از تصادف به سرنشینان کاهش یابد.

نظر دهید


در همین زمینه