شبکه‌های اجتماعی

تاتا سیرا کانسپت برقی رونمایی شد
Automobile Farsi - 2020 TATA Sierra EV Concept

در نمایشگاه اتومبیل دهلی نو 2020

تاتا موتور در نمایشگاه اتومبییل دهلی نو 2020، از یک کانسپت تمام الکتریکی با نام تاتا سیرا رونمایی کرد. سیرا نام کراس اوور سه دری است که تاتا از سال 1991 تا 2000 تولید می‌کرد و اکنون نسل جدید آن را با بهره‌گیری از برخی المان‌های طراحی همان مدل قدیمی با طراحی بسیار مدرن و پیشرانه تمام الکتریکی به نمایش گذاشته است.
تاتا سیرا یک اتومبیل مفهومی است و تا تولید فاصله زیادی دارد، حتی اگر فرمان کوچک و صندلی چرخشی آن این نکته را به شما گوشزد نکند، حتما از خزه‌های روی داشبورد آن متوجه این موضوع خواهید شد. طراحی نمای کلی تاتا سیرا به خوبی به نسل پیشین خود وفادار مانده، هر چنده ممکن است آن را الگو گرفته از لندروور دیسکاوری بدانید، اما شکل شیشه‌های عقب درست مانند همان چیزی است که در تاتا سیرا 1991 می‌بینیم. با این حال سیرای جدید به جای سه در دارای پنج در است که درهای ردیف عقب به شیوه‌ای نامتعارف باز می‌شود و به احتمال زیاد برای نسخه تولید انبوه تغییر خواهد کرد.
بر اساس آن چه سازنده این خودرو اعلام کرده، طراحان تاتا سیرا کانسپت برقی سعی داشته‌اند نمای داخلی این اتومبیل را راحت، آرامش بخش ‌و شبیه به محیط خانه طراحی کنند، که با ترکیب چوب و پارچه سفید و البته خزه‌های سبز تزیینی در این کار موفق عمل کرده‌اند.
تاتا سیرا بر اساس پلتفرم آلفا ARC تاتا طراحی شده و به وسیله موتورهای الکتریکی حرکت می‌کند؛ البته هنوز اطلاعاتی در مورد ویژگی‌های این موتورهای الکتریکی فاش نشده است. تاتا سیرا کانسپت برقی می‌تواند پایه‌ای برای طراحی یک محصول تولید انبوه باشد که تا دو سال آینده رونمایی می‌شود.

نظر دهید


در همین زمینه