شبکه‌های اجتماعی

نسخه فیس‌لیفت تلیسمان چه تغییراتی داشته است؟
اتومبیل فارسی - رنو تلیسمان فیس‌لیفت 2020

تغییرات اندک، تکنولوژی پیشرفته‌تر

معرفی نسخه فیس‌لیفت رنو تلیسمان آن طور که باید رسانه‌ها و طرفداران رنو را هیجان‌زده نکرد. تغییرات اعمال شده در نسخه فیس‌لیفت این خودرو جزئی بوده، اما سطح تکنولوژی به کار رفته در تلیسمان جدید پیشرفت کرده است.

تغییرات بسیار نامحسوس در طراحی جلوپنجره، گرافیک‌ چراغ‌های LED عقب، استفاده بیش‌تر از قطعات کرومی، رینگ‌های 17، 18 و 19 اینچی جدید و اضافه شدن چند رنگ جدید به فهرست رنگ‌های قابل سفارش تلیسمان از جمله تغییرات اعمال شده در نسخه فیس لیفت تلیسمان است.

در کابین تلیسمان فیس‌لیفت استفاده از یک نمایشگر 10.2 اینچی به عنوان نشان‌گرهای پشت فرمان مهم‌ترین تغییر صورت گرفته است. این نمایشگر جایگزین صفحه کیلومتر نیمه دیجیتال نسخه قبلی شده است. این نمایشگر همچنین اطلاعات مربوط به مسیریاب و GPS  را نیز نمایش می‌دهد.

 

در نسخه فیس‌لیفت تلیسمان از تکنولوژی جدیدی موسوم به چراغ‌های LED ماتریسی استفاده شده است که تا 50 درصد روشنایی بیش‌تری نسبت به نمونه پیش از فیس لیفت دارد. همچنین رنو سیستم‌های ایمنی و کمکی راننده جدیدی شامل سامانه کمکی رانندگی در بزرگراه و ترافیک و ترمز اضطراری فعال را در تلیسمان فیس‌لیفت تعبیه کرده که باعث شده این اتومبیل در دسته سطح 2 خودران قرار گیرد.

بسته به بازار عرضه، پیشرانه‌های مختلفی برای تالیسمان در دسترس است. این پیشرانه‌ها شامل یک نمونه 1.3 لیتری توربوشارژ با  160 اسب‌بخار قدرت و یک نمونه 1.8 لیتری توربوشارژ 225 اسب‌بخاری است. برای طرفداران پیشرانه‌های دیزلی هم یک نمونه 1.7 لیتری توربو دیزل با 120 و 150 اسب‌بخار قدرت در دسترس است.

نظر دهید


در همین زمینه