شبکه‌های اجتماعی

نسل جدید هیوندای سوناتا معرفی شد

معرفی هم‌زمان با ژنو، رونمایی در نیویورک

 ساعاتی پیش هیوندای تصاویری از نسل بعدی سوناتا منتشر کرد که نشان می‌دهد طراحی این اتومبیل جلوه کاملا تازه‌ای به خود گرفته و ظاهر اسپرت‌تری دارد. نسل هشتم هیوندای سوناتا که از سال 2020 کار خود را آغاز خواهد کرد با الهام از کانسپت Le Fil Rouge که در نمایشگاه ژنو سال گذشته معرفی شده طراحی شده است.


طراحی نسل هشتم سوناتا و تغییرات ظاهری
نسل بعدی هیوندای سوناتا نسبت به نسل پیشین خود 30 میلی‌متر کوتاه‌تر و عرض آن 25 میلی‌متر بیش‌تر خواهد بود. فاصله دو محور این اتومبیل سدان کره‌ای 35 میلی‌متر و طول آن به در کل 45 میلی‌متر افزایش را تجربه می‌کند. از میان آن چه که تصاویر منتشر شده از سوی هیوندای در اختیار ما قرار داده‌اند می‌توان به نکات جالب توجه‌ای در خصوص طراحی نسل بعدی سوناتا اشاره کرد. به عنوان مثال دی‌لایت‌های این اتومبیل در جلو به شیوه‌ای متفاوت در کنار چراغ‌های اصلی قرار گرفته و در امتداد خط‌های کاپوت ادامه یافته‌اند. از طرفی خط کرومی که دو سوی سپر جلوی این اتومبیل را به هم‌ متصل کرده چهره تازه‌ای برای این اتومبیل ساخته است.


جزییات به زودی منتشر می‌شود
هیوندای از انتشار جزییات فنی در مورد نسل بعدی سوناتا در حال حاضر خودداری کرده و برای بررسی دقیق‌تر این اتومبیل باید تا رونمایی رسمی آن در نمایشگاه اتومبیل نیویورک 2019 که ماه آینده برگزار خواهد شد منتظر باشیم.

نظر دهید


در همین زمینه