شبکه‌های اجتماعی

چری تیگو8 پلاس چه ویژگی‌هایی دارد؟
Automobile Farsi - 2020 Chery Tiggo 8 Plus

تصاویر و اطلاعات اولیه از سوی چری منتشر شد

به تازگی تصاویر و اطلاعات اولیه چری تیگو8 پلاس از سوی چری منتشرش شده است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، چری تیگو8 پلاس بر اساس پلتفرم T1X چری طراحی و ساخته شده است. چری تیگو8 پلاس در رده‌ای بالاتر از چری تیگو8 قرار می‌گیرد و در کنار آن به فروش خواهد رسید.
پلتفرم T1X چری توسط مهندسانی که از شرکت‌های مطرح ب‌ام‌و، جنرال موتورز، فورد و خودروسازان مشهور دیگر جذب چری شده‌اند طراحی شده و در پنج کلاس از محصولات گروه چری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

چری تیگو8 پلاس در طراحی بیرونی پیرو سبک Life In Motion 3.0 چری است. به نظر می‌رسد ساختار کلی بدنه چری تیگو8 پلاس‌ با اکسید TXL یکسان باشد و چری برای ایجاد تمایز جزییاتی را در آن تغییر داده است. جلوپنجره چندضلعی با طرح ماتریکسی کرومی، چراغ‌های جدید و آبششی که روی گلگیر جلو طراحی شده، مهم‌ترین ویژگی‌های چری تیگو8 پلاس هستند.
در نمای عقب نیز دو ویژگی بارز چری تیگو8 پلاس را از تیگو8 متمایز می‌کند. نخست چراغ‌هایی که دیگر به هم متصل نیستند و دومی حروف CHERY که با فاصله از یکدیگر بین دو چراغ جانمایی شده و جایگزین نشان چری در نمای عقب چری تیگو8 پلاس‌ شده است.

 

پشت چراغ‌های جلوی چری تیگو8 پلاس تکنولوژی‌های جدیدی قرار دارد. چراغ‌های جلوی این خودرو به سیستم AFS مجهز شده است که از گردش فرمان پیروی می‌کند. زمانی در حال رانندگی در شب هستید، هنگام پیچیدن چراغ‌های در همان جهت تا 15 درجه زاویه می‌گیرند تا مسیر را برای شما روشن کند. دوربین‌های دیدبانی نیز که صورت زنده مسیر را بررسی می‌کنند، به صورت هوشمند نور چراغ را برای مسافت دور یا نزدیک تنظیم می‌کنند. چراغ‌های مه‌شکن LED نیز با چراغ‌های راهنما به صورت یکپارچه طراحی شده و زمانی که در شب با سرعت پایین در حال پیچیدن هستید، این چراغ‌ها نیز به صورت خودکار به کمک شما می‌آید تا مسیر را روشن‌تر کند و ایمنی راندن را افزایش دهد.
چری تیگو8 پلاس دارای طول، عرض و ارتفاع 4722، 1860 و 1745 میلی‌متری است و فاصله بین دو محور آن 2710 میلی متر است. فضای بار 1930 لیتری آن نیز امکان تنظیم 12 حالته را دارد. یک سانروف 1.17 متری پانورامیک کشویی نیز برای به صورت استاندارد برای این خودرو در نظر گرفته شده است. از دیگر ویژگی‌های چری تیگو8 پلاس در زمینه اندازه می‌توان به رینگ‌ها 19 اینچی دو رنگ آن اشاره کرد که با تایرهای کانتیننتال همراه شده‌اند.

 

برخی رسانه‌های چینی اعلام کرده‌اند چری تیگو8 پلاس با یک موتور 1.6 لیتری توربو بنزینی با توان 195 اسب‌بخار (145 کیلووات) عرضه می شود که با یک جعبه دنده 7 سرعت اتوماتیک دوکلاچ همراه شده است. نوشته 290T در نمای عقب چری تیگو8 پلاس نیز به میزان گشتاوری اشاره میکند که توسط این موتور تولید می‌شود.
تاکید چری بر انتشار ویژگی‌هایی که برای چراغ‌های چری تیگو8 پلاس طراحی شده، به ایده « تلفیق تکنولوژی و طراحی» اسن شرکت بر می‌گردد که در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته است. با انتشار این تصاویر، به نظر می‌رسد رونمایی پرچم‌دار جدید SUVهای چری نزدیک باشد که قرار بود در اکتبر 2020 (ماه آینده) صورت بگیرد. با این حال هنوز اطلاعات و تصویری از نمای داخلی، مشخصات و امکانات چری تیگو8 پلاس‌منتشر نشده است.

نظر دهید


در همین زمینه