شبکه‌های اجتماعی

رودستر 4.4 ثانیه‌ای ب‌ام‌و آمد

رونمایی از Z4 در پبل بیچ

بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار، چندین مجموعه عکس جاسوسی و شایعه‌های مختلف، ب‌ام‌و Z4 2019 به صورت رسمی در فستیوال پبل بیچ معرفی شد. نسخه‌ای که در این فستیوال رونمایی شده است، M40i با مشخصات فرست ادیشن است که از یک پیشرانه 6 سیلندر خطی بهره می‌برد. این نسخه با وجود نامی که دارد، اولین ادیشن Z4 نیست که وارد شوروم‌ها خواهد شد، بلکه Z4 30i اول در بهار 2019 به فروش می‌رسد و سپس نسخه M40i در تابستان به بازار عرضه خواهد شد.
این نسخه از یک پیشرانه 3 لیتری توربوشارژ بهره می‌برد که می‌تواند این رودستر را در 4.4 ثانیه از 0 به 100 کیلومتر بر ساعت برساند. اطلاعیه ب‌ام‌و درباره نسخه مشخصات فنی نسخه آمریکایی این مدل، میزان دقیق قدرت آن را تعیین نکرده است، اما مدل‌های اروپایی 335 اسب بخار تولید می‌کنند. با توجه به استانداردهای جدید آلایندگی در اروپا و چرخه تازه آزمایش محصولات که WLTP نام دارد، این احتمال می‌رود که نسخه آمریکایی که مجبور به گذراندن این آزمایش نیست، قدرت بیش‌تری داشته باشد. فرست ادیشن همچنین از دامپرهای تطبیق‌پذیر، ترمزهای اسپرت مخصوص M و دیفرانسیل عقب کنترل‌شده الکترونیکی عرضه می‌شود. البته با وجود رونمایی رسمی، ب‌ام‌و هنوز اطلاعات کامل مربوط به مشخصات فنی Z4 را افشا نکرده و می‌گوید که جزئیات بیشتر در 18 سپتامبر منتشر خواهد شد.
خوشبختانه نسخه نهایی Z4 از بعضی تصاویر جاسوسی که پیش‌تر از این مدل منتشر شده بودند، بهتر و جذاب‌تر به نظر می‌رسد. این نسخه از رنگ متالیک یخ‌زده نارنجی بهره می‌برد و ظاهر بسیار اسپرتی دارد. چرخ‌های 19 اینچی مشکی این مدل، پنج جفت اسپوک دو تایی دارند و یک بال عقب بسیار کوچک در بالای صندوق عقب وجود دارد.
فضای داخلی این خودرو از تجهیزات مدرن و پیشرفته‌ای مثل سیستم HUD، پنل ابزار دیجیتال، مانیتور عریض سیستم اطلاع‌رسانی و سرگرمی و یک صفحه کوچک برای سیستم HVAC بهره می‌برد. کنسول مرکزی به دکمه‌هایی برای عوض کردن حالات مختلف رانندگی مجهز است و سرنشینان در صندلی‌های اسپرت و جذابی می‌نشینند. سیستم صوتی ساراند هارمان کاردون اجازه می‌دهد که تمام سرنشینان از موسیقی با صدای بسیار باکیفیت و قدرتمند لذت ببرند.

 

نظر دهید


در همین زمینه