شبکه‌های اجتماعی

آغاز شماره گذاری وانت‌ نیسان (زامیاد Z24) از چند روز آینده
اتومبیل فارسی - وانت نیسان (وانت زامیاد Z24)

توليد وانت‌های زامياد با موتور جدید يورو 5 ادامه می‌‌يابد

 


شركت زامياد اعلام کرد که با توجه به صدور مجوزهای مربوطه برای شماره‌گذاری وانت‌های زامیاد از سوی سازمان حفاظت محيط زيست و شركت بازرسی كيفيت و استاندارد ایران، شماره‌گذاری اين خودروها در روزهای آتی آغاز خواهد شد.
طبق اعلام سازمان حفاظت محيط زيست، برای اينكه شركت زامياد بتواند به تعهدات خود در قبال مشتريان خودروهای وانت زامیاد عمل کند، مقرر شد مجوز شماره‌گذاری برای اين نوع خودروها صادر شود.

براساس اعلام این شرکت، صدور مجوز نهايی پلاک گذاری خودروها در اختيار پليس راهور است كه اين امر با انجام مراحل اداری در روزهای آينده، نهايی خواهد شد.

شرکت زامیاد همچنین در واکنش به مطالب درج شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر متوقف شدن توليد وانت‌های زامياد تا پايان سال جاری، اعلام کرد که با توجه به اخذ مجوزهای قانونی مربوطه، توليد وانت‌های زامياد با موتور Z24 تا پايان سال جاری ادامه خواهد يافت؛ ضمن اينكه به موازات آن و با بی‌اثر ساختن تحریم‌ها، اين مجموعه با كمک شركت‌های دانش بنيان، توانسته است گواهينامه تاييد آلايندگی يورو 5 + EOBD برای وانت‌های توليدی با موتور Z24NI را از "شركت بازرسی كيفيت و استاندارد ایران" و نيز شركت بازرسی مورد تاييد سازمان حفاظت محيط زيست اخذ کند.

همچنین مطابق با برنامه‌های توسعه‌ای گروه خودروسازی سايپا و هماهنگی انجام شده با سازمان حفاظت محیط‌زیست در راستای قانون هوای پاک، اين شركت قصد دارد در آینده‌ای نزدیک موتوری با بازدهی بیشتر و با تکنولوژی روز، جايگزين موتور فعلی کند.

 

 

نظر دهید