شبکه‌های اجتماعی

فرصت دوباره

ایکس-تریل نیوفیس به ایران رسید

جهان نوین آریا، نماینده رسمی شرکت نیسان در ایران، از نسخه‌ی فیس لیفت ایکس-تریل رونمایی کرد. نیسان ایکس-تریل نیوفیس که با مدل ۲۰۱۸ به فروش می‌رسد، با تغییراتی که در نمای ظاهری و امکانات رفاهی و ایمنی از سرگذرانده، با ظاهری جذاب‌تر و ویژگی‌های ایمنی و امکانات رفاهی بیش‌تر به بازار عرضه خواهد شد.
از مهم‌ترین تغییرات ظاهری ایکس-تریل نیوفیس می‌توان به چهره‌ای مدرن‌تر، جلو‌پنجره عریضV شکل جدید نیسان، رکاب‌های کروم، چراغ های جلوی LEDو مه‌شکن‌های جدید خطی اشاره کرد. در کابین نیز فرمان با طراحی جدید Dشکل به همراه کنترلر جوی‌استیکی ۴ طرفه قرار گرفته روی آن، از ویژگی های نیسان ایکس-تریل جدید است.
از دیگر ویژگی‌های ایکس-تریل نیوفیس می‌توان به سیستم تشخیض عابر پیاده که با اعمال ترمز از برخورد خودرو با فرد عابر جلوگیری می‌کند، فناوری تشخیص اجسام در عقب خودرو در زمان حرکت با دنده عقب، هشدار خروج از خط و سیستم پایداری هوشمند آن که در مواقع تغییر ناگهانی مسیر و برای جلوگیری از خروج کنترل خودرو از دست راننده با اعمال گشتاور‌ متفاوت روی هر چرخ، خودرو را به مسیر اصلی باز می‌گرداند و رادار هوشمند جلو با قابلیت اعمال ترمز در مواقع اضطراری اشاره کرد.
ایکس-تریل نیوفیس مانند مدل قبلی خود در ایران، از پیشرانه ۲.۵ لیتری با بیشینه قدرت ۱۷۱ اسب‌بخار بهره برده و به جعبه‌دنده CVT نیز مجهز است.
قیمت نهایی نیسان ایکس-تریل نیوفیس ۳۴۴ میلیون تومان تعیین شده است که با موعد تحویل ۶۰ روزه، در حال حاضر در نمایندگی‌های شرکت جهان نوین آریا در دسترس مشتریان است.

نظر دهید


در همین زمینه