شبکه‌های اجتماعی

هشدار به خریداران خودروهایی که سند آن در رهن کارخانه است
اتومبیل فارسی - خط تولید پژو 206

دلالی خودروهای طرح فروش فوق‌العاده با وجود موانع قانونی 

 

با وجود اینکه خودروسازان در طرح های فروش فوق‌العاده خود بندها و مفادی را اعمال کرده بودند تا این خودروها وارد بازار دلالی نشود با این وجود برخی از خریداران خودرو در این طرح ها اقدام به فروش خودرو کرده و موجب گرفتاری خریداران جدید خودرو در بازار آزاد شدند.

به گزارش پایگاه خبری اتومبیل فارسی به نقل از پرشین خودرو، طرح های فروش فوق‌العاده خودروسازان در این شرایط نامشخص اقتصادی، تبدیل به یک لاتاری برای افراد شده است تا با ثبت نام در این طرح های فروش شانس خود را برای کسب سودی بادآورده امتحان کنند. خودروسازان و وزارت صمت تلاش زیادی کردند تا خودروهای عرضه شده در این طرح ها وارد بازار آزاد نشوند و گنجاندن بندهایی نظیر عدم امکان صلح یا ابطال گارانتی در مدت کوتاه در همین راستا بود.

 

براساس اطلاعات دریافتی از برخی کاربران متوجه شدیم که برخی اقدام به خرید خودروهای فروش فوق العاده کرده و اکنون با اطلاع شرکت و شکایت واحد حقوقی، خودروهای این افراد توقیف شده و فروشندگان نیز به اتهام فروش مال غیر تحت پیگرد قضایی قرار گرفته‌اند. با وجود هشدارها درمورد پیامدهای خرید خودروی‌های فروش فوق‌العاده و سند در رهن اما این خودروها با ترفندهای مختلف وارد بازار شده است.

لازم است بدانید بر اساس قوانین موجود خریداران این خودروها راه نسبتا طولانی برای دریافت وجه پرداختی از فروشندگان پیش رو دارند. خودروها نیز بنا به مفاد قانونی مندرج در قرارداد از برگزیدگان پس گرفته خواهد شد.

 

 

 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه