شبکه‌های اجتماعی

نمایشگاه خودرو ارومیه مهر ماه برگزار می‌شود
اتومبیل فارسی - نمایشگاه خودرو

علی عاجزی اعلام کرد:

پنجمین دوره نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته آذربایجان غربی، از تاریخ 8 تا 11 مهر ماه 1399 برگزار خواهد شد.

به گفته علی عاجزی، مدیر برگزاری نمایشگاه خودرو ارومیه، برگزاری نمایشگاه‌ها با مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا از خرداد ماه آغاز شده و تا کنون بیش از 20 نمایشگاه برگزار شده است. این در حالی است در این مدت نیز در صورت قرمز بودن وضعیت شهرها، برگزاری نمایشگاه‌ها با تعطیلی هفت تا ده روزه نیز مواجه شده است.


علی عاجزی در ادامه به اتومبیل فارسی می‌گوید: « در این مدت نمایشگاه‌های عمومی‌تری نسبت به نمایشگاه خودرو برگزار شده که از جمله آن می‌توان به نمایشگاه مبلمان اشاره کرد. با این حال برای حفظ پروتکل‌های ایمنی و بهداشتی، 50 درصد ظرفیت سالن‌ها به غرفه‌ها اختصاص داده شده و علاوه بر آن با در نظر گرفتن‌ راهروهای پهن‌تر، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده، پرهیز از برگزاری سمینارها، حضور پرسنل کم‌تر در غرفه‌ها و فعال بودن سیستم‌های تهویه با تمام ظرفیت شرایط را برای برگزاری نمایشگاه در وضعیت کنونی فراهم کرده‌ایم.»


پنجمین دوره نمایشگاه خودرو ارومیه در حالی برگزار می‌شود که ارومیه به عنوان دهمین شهر پرجمعیت و یکی از نقاط مهم ترانزیتی ایران به شمار می‌رود. با این شرایط و با در نظر گرفتن تولید‌کننده‌های خودروهای سواری، به نظر می‌رسد پنجمین دوره نمایشگاه خودرو ارومیه با حضور پررنگ‌تر خودروسازان تجاری برگزار شود.
در چهار دوره گذشته نمایشگاه خودرو ارومیه، ایران‌خودرو، سایپا، ماموت و آمیکو به عنوان شرکت‌کنندگان اصلی در این نمایشگاه حاضر بوده‌اند، با این حال هنوز به طور قطعی مشخص نیست کدام شرکت‌ها در پنجمین دوره این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

نظر دهید