شبکه‌های اجتماعی

مشخصات فنی و تفاوت تیپ‌های S و G سایپا شاهین اعلام شد
اتومبیل فارسی - سایپا شاهین

با انتشار کاتالوگ رسمی

گروه خودروسازی سایپا با انتشار کاتالوگ رسمی شاهین، مشخصات فنی نهایی و تیپ‌بندی‌های مختلف این محصول را اعلام کرد.

 

 

بر اساس اطلاعات منتشر شده، سایپا شاهین در دو تیپ S و G به بازار عرضه خواهد شد. هر دو تیپ مجهز به پیشرانه M15 توربوشارژ با توانایی تولید 110 اسب‌بخار قدرت و 165 نیوتن‌متر گشتاور و استاندارد آلایندگی یورو 5 خواهند بود. همچنین سایپا جعبه‌نده 5 سرعته دستی را برای هر دو تیپ شاهین در نظر گرفته است. سامانه کمکی فرمان هیدرولیکی، ترمز دیسکی خنک شونده در جلو و دیسکی در عقب، سیستم تعلیق مک‌فرسون در جلو و میله پیچشی در عقب و رینگ‎‌های 15 اینچی از دیگر ویژگی‌های مشترک در دو تیپ شاهین است.

 

اما اختلاف دو تیپ مختلف شاهین در سطح تجهیزات و امکانات رفاهی و ایمنی است. بر اساس کاتالوگ منتشر شده توسط سایپا، شاهین S که به نوعی تیپ پایه این محصول است دارای تجهیزاتی چون سامانه‌های ABS، EBD و BAS، رینگ ۱۵ اینچی فولادی (آلیاژی سفارشی)، نشانگر تعویض دنده، 2 کیسه هوای ایمنی، استارت دکمه‌ای، سنسور پارک عقب، اتولایت، چراغ روشنایی روز، سیستم تهویه مطبوع با تنظیم دستی، سیستم ورود بدون کلید، قفل اتوماتیک درها در سرعت‌های بالای 10 کیلومتر در ساعت و تریم داخلی پارچه‌ای است. 

 

از طرف دیگر شاهین G که نسخه مجهزتر این اتومبیل به حساب می‌آید به تجهیزات رفاهی و ایمنی چون نمایشگر ۷ اینچی لمسی، رهیاب ماهواره‌ای، دکمه‌های روی فرمان،دوربین دید عقب، تریم داخلی چرم، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سانروف، رینگ‌های 15 اینچی آلیاژی، 2 کیسه هوای ایمنی، استارت دکمه‌ای، سامانه ورود بدون کلید، سنسور پارک، اتولایت، نشانگر تعویض دنده، چراغ روشنایی در روز و قفل اتوماتیک درها در سرعت‌های بالای 10 کیلومتر در ساعت مجهز شده است. 

 

AutomobileFa Saipa Shahin S & Shahin G Specs

نظر دهید