شبکه‌های اجتماعی

سایپا کوییک R پلاس را بهتر بشناسید + کاتالوگ رسمی
اتومبیل فارسی - سایپا کوییک R پلاس

نسخه مجهزتر کوییک R

سایپا کوییک چهارمین محصولی است که بر پایه پلت‌فرم X200 توسعه یافته است. در زمستان 98 نسخه دو رنگ کوییک با نام کوییک R وارد خطوط تولید پارس‌خودرو شد. نسخه‌ای که هر چند پسوند R آن از واژه Rainbow به معنی رنگین کمان گرفته شده است، اما تا کنون تنها در رنگ‌های سفید با سقف مشکی، سفید با سقف قرمز، مشکی با سقف قرمز و در تعداد بسیار محدود با رنگ قرمز با سقف مشکی تولید شده است. پس از معرفی کوییک R، پارس خودرو نسخه‌ای مجهزتر از آن را با نام کوییک R پلاس نیز رونمایی کرد.

 

نمای بیرونی سایپا کوییک R پلاس تفاوت چندانی با دیگر نمونه‌ها ندارد و تنها از رینگ‌های دو رنگ و فلاپ‌های قرمز رنگ زیر سپر می‌توان این نسخه را تشخیص داد. اما در نمای داخلی شاهد این هستیم که سایپا از قطعات رنگی و با کیفیت‌ بالاتری استفاده کرده است. با این حال تغییری در دیگر قسمت‌های کابین ایجاد نشده است. نکته‌ای که در کابین کوییک R پلاس دنده‌ای جلب نظر می‌کند، طراحی زمینه نشانگرهای آن است، هر چند این قسمت در تمام نمونه‌های دنده‌ای یکسان است، اما استفاده از رنگ تیره به جای زمینه سفید با طرح آبی در نمونه اتوماتیک، با کیفیت‌تر به نظر می‌رسد.

 

در بخش قوای فنی، یک پیشرانه 4 سیلندر 8 سوپاپ 1.5 لیتری با توانایی تولید 87 اسب‌بخار قدرت و بیشینه 126 نیوتن‌متر گشتاور با استاندارد آلایندگی یورو 5 برای کوییک R پلاس در نظر گرفته شده که همراه با جعبه دنده 5 سرعت دستی عرضه می‌شود. جرم خالص کوییک R پلاس 1065 کیلوگرم و بیشینه سرعت آن نیز 170 کیلومتر در ساعت اعلام شده است. سایپا برای کوییک R پلاس در محور جلو از سیستم تعلیق مک‌فرسون و در محور عقب از سیستم تعلیق میله پیچشی استفاده کرده است. همچنین کوییک R پلاس دارای ترمزهای دیسکی خنک شونده در محور جلو و کاسه‌ای در محور عقب است.

 

علاوه بر این، از جمله تجهیزات رفاهی و ایمنی کوییک R پلاس می‌توان به مواردی چون کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو، سیستم ترمز ضد قفل ABS به همراه توزیع کننده الکترونیکی ترمز EBD، کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو، نمایشگر لمسی ۷ اینچی با قابلیت اتصال به اینترنت و رهیاب ماهواره‌ای و درگاه USB و بلوتوث، سنسور پارک و دوربین دید عقب، دکمه‌های کنترلی روی فرمان، سیستم تهویهع مطبوع با پنل دیجیتالی، فرمان D شکل با چرمی دو رنگ، شیشه‌های دودی عقب، روکش چرمی صندلی‌های، تریم داخلی قرمز - مشکی و نقره ای - مشکی، کفپوش چرم مصنوعی، رینگ‌های آلیاژی، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، باز شدن در صندوق با ریموت، دستگیره‌های آسان باز شو، مه‌شکن جلو و عقب و... اشاره کرد.

 

AutomobileFa Saipa Quik R Plus Specs

 

نظر دهید