شبکه‌های اجتماعی

اعلام اسامی 10 هزار منتخب از متقاضیان خرید سایپا شاهین
اتومبیل فارسی - قرعه‌کشی پیش‌فروش یک‌ساله محصولات سایپا - 25 خرداد 99

با اجرای قرعه‌کشی طرح پیش‌فروش یک‌ساله سایپا

قرعه‌کشی پیش‌فروش یک ساله گروه خودروسازی سایپا صبح امروز یکشنبه ۲۵ خرداد ماه با حضور اصحاب رسانه و نهادهای نظارتی از وزارت صمت، وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه و دادستانی تهران انجام شد.

 

در این طرح، گروه خودروسازی سایپا 9 محصول خود شامل شاهین، ساینا S، کوییک R، کوییک دنده‌ای، کوییک S، وانت ۱۵۱ آپشنال، وانت زامیاد دیزلی، وانت زامیاد دوگانه‌سوز آپشنال و وانت زامیاد بنزینی آپشنال را برای عرضه در نظر گرفته بود که در این میان سه اتومبیل شاهین، کوییک S و ساینا S برای اولین بار به بازار عرضه می‌شدند.
لازم به ذکر است که بیش از ۲۸۳ هزار نفر متقاضی خرید این ۹ محصول سایپا بوده‌اند که پس از مطابقت دادن مشخصات متقاضیان با بانک‌های اطلاعاتی، در نهایت ۲۴۳.۳۲۰ نفر حائز شرایط شناخته شده و در قرعه‌کشی شرکت داده شدند. بنابراین حدودا از هر ۶ متقاضی، یک نفر شانس برنده شدن در این قرعه‌کشی را داشته است.

 

بر اساس اعلام مجید باقری قائم مقام مدیر عامل در فروش، بیش‌ترین تعداد متقاضیان مربوط به محصولاتی بوده که برای اولین بار توسط گروه خودروسازی سایپا به فروش گذاشته شده‌ است.

در این قرعه‌کشی اسامی ۴۰ هزار نفر از متقاضیان به علاوه ۲۰ درصد به عنوان ظرفیت رزرو مشخص شد که از این تعداد، ظرفیت اولین عرضه سایپا شاهین ۱۰ هزار دستگاه اعلام شده است و فرآیند تحویل آن نیز در زمستان سال جاری صورت خواهد گرفت.

اسامی منتخبان از طریق ارسال پیامک، وب‌سایت رسمی شرکت سایپا و وب‌سایت فروش این گروه خودروسازی اعلام خواهد شد و منتخبان از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۶ خرداد ماه به مدت ۷۲ ساعت فرصت دارند تا نسبت به واریز مبلغ پیش‌پرداخت اقدام کنند. مابقی ارزش خودرو نیز در زمان صدور دعوت‌نامه دریافت خواهد شد و همان‌طور که از پیش اعلام شده بود، سند خودروها به مدت یک‌سال در رهن شرکت است.

 

مجید باقری در حاشیه ابن مراسم اعلام کرد که تولید سایپا ۱۳۱ از تیرماه سال جاری متوقف شده و به دنبال آن ظرفیت تولید تیبا و ساینا برای جبران توقف تولید پراید افزایش خواهد یافت. همچنین گروه خودروسازی سایپا از ابتدای سال ۸۰ هزار دستگاه خودرو را تحویل مشتریان داده است.

 

نظر دهید