شبکه‌های اجتماعی

قیمت پژو 207i اتوماتیک با سقف پانوراما از سوی ایران خودرو مشخص شد
اتومبیل فارسی - پژو 207i با سقف پانوراما

ویژه تعهدات با موعد تحویل تیر و مرداد 99

 

 

گروه صنعتی ایران خودرو با ارسال دعوتنامه‌های مربوط به تکمیل وجه پژو 207i اتوماتیک با سقف پانوراما مربوط به موعد تحویل تیر و مرداد ماه 1399، قیمت این محصول را اعلام کرد.

براساس دعوتنامه‌های ارسال شده، قیمت پژو 207i اتوماتیک پانوراما 201 میلیون تومان اعلام شده است. ناگفته نماند که این قیمت صرفا برای تعهدات با موعد تحویل تیر و مرداد 99 است و بر اساس جداول قیمتی شورای رقابت، قیمت این محصول برای حواله‌های پاییز و زمستان سال جاری متفاوت خواهد بود.

پژو ۲۰۷i با سقف پانوراما در حال حاضر در دو نسخه ۵ سرعته دستی و 4 سرعته اتوماتیک عرضه می‌شود که هر دو مدل به پیشرانه TU5 مجهز شده اما قرار است به زودی این پیشرانه با نسخه بهینه شده TU5 پلاس (یا همان EC5) جایگزین شود. پژو ۲۰۷i پانوراما مانند نسخه‌های جدید به فرمان برقی مجهز است. از دیگر تجهیزات رفاهی و ایمنی این محصول می‌توان به کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو، کروز کنترل، چراغ روشنایی در روز، سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر لمسی و دکمه‌های کنترلی روی فرمان، سنسور پارک و دوربین دید عقب، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و... اشاره کرد.

 

 

 

 

نظر دهید