شبکه‌های اجتماعی

پژو 2008 و سیتروئن C3 در صدر کیفی خودروهای تولید داخل

مرکز ارزشیابی خودروهای ساخت داخل گزارش خرداماه 1398 را منتشر کرد

بر اساس گزارش ارزشیابی خودروهای ساخت داخل که توسط اداره کل خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شد، در خردادماه ماه سال 1398 در گروه خودروهای سبک و در بخش وانت و لیست قیمتی یک، وانت نیو پیکاپ فوتون شرکت ایران خودرو دیزل با دریافت سه ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را به خود اختصاص داد و وانت‌های‌ مزدا کارا 2000 تک کابین بهمن موتور، سایپا 151 شرکت سایپا بن‌رو و وانت آریسان در شرکت ایران خودرو دیزل لیست قیمتی با کسب دو ستاره کیفی در رده بعدی جای گرفتند.

در این لیست قیمتی وانت‌های‌ مزدا کارا 2000 دو کابین بهمن موتور، وانت‌های نیسان دوگانه سوز و تک سوز زامیاد هر کدام یک ستاره کیفی را از آن خود کردند.

همچنین در گروه سبک و در بخش سواری خودرو پژو 2008 ایران خودرو/ایکاپ و سیتروئنc3 سایپا موفق به دریافت پنج ستاره کیفی شد و بیشترین امتیاز را در خرداد امسال به خود اختصاص داد. این خودروها در لیست قیمتی دو قرار دارند و در این لیست کیاسراتو در شرکت سایپا و هایماS7 اتوماتیک ایران خودرو خراسان هر کدام چهار ستاره کیفی را از آن خود کردند و در رده بعدی جای گرفتند.

JAC-S5 وJAC-S3 کرمان موتور در این لیست قیمتی سه ستاره‌ای شدند. همچنین ام‌وی‌ام X33 جدید، شرکت مدیران خودرو در این لیست قیمتی دو ستاره توانست به دست آورد.

در لیست قیمتی یک نیز دو خودروی مزدا 3 جدید بهمن موتور و سوزوکی گرندویتارا در ایران خودروی خراسان هر کدام چهار ستاره کیفی به دست آوردند.

از سوی دیگر در لیست قیمتی سه، خودروهای بسترن B30 شرکت بهمن موتور و چانگان cs35 چهار ستاره کیفی به دست آوردند.

همچنین در لیست قیمتی چهار، خودروهای تندر 90 پلاس اتوماتیک، تندر 90 پلاس، پژو 207 اتوماتیک و پژو 207 همگی از ایران خودرو و پارس تندر شرکت پارس خودرو هر کدام چهار ستاره کیفی به دست آوردند.

در این لیست قیمتی تندر 90، دنا پلاس، رانا، پژو 206 صندوق‌دار، پژو 206 و دانگ فنگ H30 کراس از محصولات ایران خودرو سه ستاره کیفی را از آن خود کردند و خودروهای کوییک سایپا، ایکو دنا و ام‌وی‌ام 315 جدید از مدیران خودرو نیز سه ستاره‌ای شدند.

در این لیست خودروهای سورن ایران خودرو تبریز، پژو پارس کرمانشاه ایران خودرو کرمانشاه، پژو پارس ایران خودرو فارس، پژو پارس ایران خودرو مازندران، پژو پارس صنایع خودروسازی فردا، سمند تبریز ایران خودرو تبریز، پژو 405 ایران خودرو خراسان، ساینای سایپا-سیتروئن، تیبا 2 سایپا و تیبای سایپا سیتروئن همگی دو ستاره کیفی را از آن خود کردند.

در لیست قیمتی پنج نیز خودروهای سایپا X131، سایپا X132، سایپا X111 شرکت سایپا و سایپا X131 پارس خودرو شرکت پارس خودرو همگی دو ستاره کیفی به دست آوردند.


2 خودروی سنگین 4 ستاره‌ای در فروردین ماه امسال

در بخش کشنده‌ها، خودروی کشنده ولوو FH500 شرکت سایپا دیزل چهار ستاره کیفی را از آن خود کرد و کشنده فوتون Auman H4 شرکت ایران خودرو دیزل سه ستاره کیفی را توانست به دست آورد.

در بخش کامیونت، کامیونت ایسوزو NPR75K بهمن دیزل چهار ستاره کیفی به دست آورد و در بخش کامیون نیز کامیون بنز WH شرکت ایران خودرو دیزل دو ستاره کیفی به دست آورد.

در بخش اتوبوس نیز اتوبوس بین شهری اسکانیا 4212 مارال از محصولات شرکت عقاب افشان سه ستاره کیفی به دست‌ آورد و مینی بوس آرین شرکت ایران خودرو دیزل توانست دو ستاره کیفی را از آن خود کند و مینی بوس ایسوز SAHARبهمن دیزل در لیست چهار ستاره‌ها قرار گرفت.

 

منبع: ایران‌جیب

نظر دهید


در همین زمینه