شبکه‌های اجتماعی

ادامه روند کاهش قیمت خودرو در بازار + فهرست قیمت جدید 6 شهریور
اتومبیل فارسی - قیمت خودور در بازار

ناشی از به کف رسیدن تقاضا

ریزش قیمت خودرو در بازار از اوایل شهریور ماه آغاز شده و همچنان با شیب ملایمی ادامه دارد.

 

به گزارش پایگاه خبری اتومبیل فارسی به نقل از اقتصاد آنلاین، حدود یک هفته‌ای است که قیمت‌ها در بازار خودرو ناشی از به کف رسیدن تقاضا و افت داد‌و‌ستد‌ها، ریزشی شده و این روند همچنان با شیب ملایمی ادامه دارد به طوری که قیمت برخی از مدل‌ها‌ طی این هفته به طور متوسط تا ۵ میلیون تومان کاهش یافته است.

در همین رابطه فعالان بازار هم اظهار کرده‌‌اند، سرمایه‌هایی که ماه‌ها پیش بازار خودرو را ملتهب کرده اکنون خارج و بازار ناشی از افت تقاضا دچار رکود شده است؛ همین موضوع باعث شده تا شتاب قیمت خودرو متوقف و حتی طی یک هفته گذشته وارد مدار نزولی شود.


بر اساس اعلام اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل،قیمت هر دستگاه سایپا ۱۱۱ در بازار آزاد ۸۸.۵۰۰.۰۰۰تومان، سایپا ۱۳۱ حدود ۷۶.۵۰۰.۰۰۰ و سایپا ۱۳۲ به ۷۷.۰۰۰.۰۰۰تومان رسیده است. همچنین جدیدترین قیمت تیبا ۹۶.۰۰۰.۰۰۰تومان، تیبا ۲ و ساینا ۱۱۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان در بازار آزاد اعلام شد. مالکان کوییک دنده‌ای و کوییک‌ R هم خودروی خود را با قیمت 125.000.000 و 127.000.000 تومان به فروش می‌رسانند.

در همین راستا قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و تیپ ۵ همچنان 166.000.000 و 202.000.000 تومان بوده و قیمت پژو ۲۰۶ صندوقدار نیز به ۱۹۴.۵۰۰.۰۰۰ تومان رسید.

 قیمت پژو ۴۰۵ جی‌ال‌ایکس ۱۴۶.۰۰۰.۰۰۰، پژو پارس سال ۱۷۷.۰۰۰.۰۰۰، پژو 207i دستی ۲۳۴.۰۰۰.۰۰۰ تومان اعلام شد. همچنین متقاضیان می‌توانند ایکو رانا را با قیمت ۱۶۴.۰۰۰.۰۰۰ و دنا را ۲۲۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان از بازار آزاد خریداری کنند.

نظر دهید


در همین زمینه