شبکه‌های اجتماعی

راه اندازی مرکز تخصصی خرید و فروش خودروهای کارکرده توسط ایرتویا

به منظور اطمینان خاطر مشتریان برای خرید خودرو دست دوم

ایرتویا بزرگترین و تخصصی ترین مرکز خرید و فروش خودروهای کارکرده برای مشتریان تویوتا و لکسوس را مطابق با استانداردهای جهانی شرکت تویوتا در ایران راه اندازی کرد.

بازار خودروهای کارکرده، بازاری جذاب برای خریداران خودرو است. طیف گسترده محصولات از یک سو و از سوی دیگر هزینه کمتر، نسبت به خودروهای صفر باعث شده تا این بازار همواره مورد استقبال خریداران قرار گیرد.

اما بازار خودورهای کارکرده علیرغم جذابیت و پتانسیل بالا، عموماً چالش هایی را برای خریداران و فروشندگان به همراه دارد که برخی از آنها را می توان عدم ارائه مشاوره مناسب، قیمت های بی اساس، فرآیندهای پیچیده و زمان‌بر هنگام خرید و یا فروش خودرو عنوان کرد.

 

در حال حاضر ایرتویا با بهره گیری از الگوهای شرکت مادر آماده ارائه خدمات ویژه از قبیل گواهی کارشناسی و ارزیابی فنی و بدنه مبنی بر استاندارد ۱۶۰ موردی شرکت تویوتا، مشاوره تخصصی رایگان خودروهای تویوتا و لکسوس، امکان خرید و فروش به صورت امانی خودروی مورد نظر شما در کمترین زمان ممکن با مناسبت ترین قیمت است.

 

اطمینان از سلامت خودرو با استاندارد ۱۶۰ موردی تویوتا

تمامی خودروهای موجود برای خرید و فروش، مطابق با استاندارد ۱۶۰ موردی شرکت تویوتا و توسط کارشناسان ایرتویا مورد بررسی قرار خواهند گرفت و گواهی ارزیابی فنی و بدنه طبق استاندارد تویوتا و با هولوگرام ایرتویا صادر شده تا مشتریان از وضعیت سلامت خودروی مورد نظرشان اطمینان کامل داشته باشند.

 

وقت شما ارزشمند است

شرکت ایرتویا با گستردگی شبکه فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور امکان خرید و فروش خودرو به صورت امانی را در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت برای مشتریان محترم فراهم آورده و همچنین کارشناسان مجرب این شرکت آماده ارائه مشاوره تخصصی در خصوص خودروهای لکسوس و تویوتا به صورت رایگان هستند.

 

برای کسب اطلاعات بیش‌تر مشتریان و متقاضیان گرامی محصولات تویوتا می‌توانند به نشانی اینترنتی سایت رسمی شرکت ایرتویا به آدرس https://www.irtoya.com مراجعه کرده و یا با شماره‌های ۰۲۱۷۳۴۵۷۰۰۸ - ۰۲۱۷۳۴۵۷۰۰۷ - ۰۲۱۷۳۴۵۷۰۱۲ تماس حاصل کنند. 

نظر دهید


در همین زمینه