شبکه‌های اجتماعی

قیمت KMC T8، محصول جدید کرمان موتور مشخص شد
اتومبیل فارسی - KMC T8

در آستانه عرضه به بازار

کرمان موتور از حدود یک سال پیش در تدارک عرضه جک T8 پیکاپ است، پیش از این نیز این شرکت قصد داشت مدل قدیمی‌تر T6 را در ایران عرضه کند. اکنون جک T8 که قرار است با نام KMC T8 در ایران عرضه شود در آستانه عرضه به بازار است و قیمت آن مشخص شده است.

پیکاپ KMC T8 که با همکاری مرکزهای طراحی ایتالیا و ژاپن جک طراحی شده، با یک موتور 2 لیتری توربوشارژ با توان 188 اسب بخار و 290 نیوتن‌متر در ایران عرضه خواهد شد. این پیشرانه با یک جعبه‌دنده 6 سرعت دستی جفت شده و نیرو را به صورت الکترونیکی به چرخ‌های جلو یا هر چهار چرخ انتقال می‌دهد. سیستم چهارچرخ محرک KMC T8 به شما این اجازه را می‌دهد تا در سرعتهای کم‌تر از‌ 80 کیلومتر بر ساعت، وضعیت رانندگی را از دو چرخ محرک به چهار چرخ محرک پر سرعت تغییر دهید.

در ساخت KMC T8 پیکاپ، از تجریه 50 ساله جک چین در ساخت شاسی استفاده شده است. KMC T8 با فاصله 220 میلی‌متری از سطح زمین، یک خودروی مناسب برای مسیرهای آفرود است. استفاده سیستم‌های هوشمند که جایزه بهترین شبکه هوشمند کنفرانس پیکاپ‌های چینی سال 2019 را از این خودرو کرد، این پیکاپ را برای استفاده‌های آفرودی آماده کرده است.

استفاده از دوربین 360 درجه در این خودرو به راننده این امکان را می‌دهد تا در لحظه شرایط خودروی خود را از بالا بررسی کند. این سیستم علاوه بر این که پارک کردن این خودرو را بسیار آسان می‌کند، در مسیرهای آفرود نیز کاربرد قابل توجهی دارد و دیدی کلی از وضعیت بیرونی به راننده می‌دهد.
از امکانات قابل توجه KMC T8 ‌می‌توان به نمایشگر 8 اینچی لمسی مرکز داشبورد این خودرو به سیستم ارتباطی هوشمند J-ConNet 2.0 متصل است که ویژگی‌های مانند تشخیص عیب، فرمان صوتی، WIFI و ... دارد.

استفاده از سیستم‌های مانند هشدار خروج از خط (LDW)، سنسورهای جلو و عقب، کنترل فشار باد تایرها چراغ‌های جلوی زنون، گرمکن آینه‌های کناری، کروز کنترل، بلوتوث و سیستم ورود و استارت هوشمند، دوربین ثبت وقایع و نسخه 9.1 سیستم کنترل پایداری ساخت بوش، موجب شده KMC T8 از نظر تجهیزات در کنار کراس‌اوورهای پرآپشن بازار قرار بگیرد.

شنیده‌ها حکایت از این دارد که کرمان موتور قصد دارد پیکاپ KMC T8 را با قیمت 599 میلیون تومان در ایران عرضه کند. KMC T8 که در چین با نام جک T8 و با قیمت 100.000 تا 128.000 یوآن عرضه می‌شود و در سه ماه نخست عرضه در این کشور توانسته فروش 6000 دستگاهی را تجربه کند. جک به تازگی تصاویری از نسخه جدید T8 را منتشر کرده که نشان می‌دهد نمای داخلی آن تغییراتی قابل توجه را پشت سر گذاشته و به یک نمایشگر بزرگ عمودی مجهز شده است.

نظر دهید