شبکه‌های اجتماعی

آماد‌باش نوروزی ایساکو

تهیه قطعات اصلی حتی در تعطیلات

همواره یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مالکین اتومبیل کیفیت خدمات پس‌ از فروش و دسترسی‌ آن‌ها به سرویس‌های لازم به ویژه در تعطیلات نوروزی است. این مساله زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که مراکز خدماتی خودرو، تعمیرگاه‌ها و فروشگاه‌های لوازم یدکی اتومبیل نیز اغلب تعطیل هستند یا ساعات کاری محدودی دارند. در این شرایط مجموعه ایساکو با فراهم‌آوردن خدمات ویژه نوروزی خود سعی دارد تا آرامش خاطر کسانی که با محصولات ایران‌خودرو به سفر می‌روند را تامین کند.


قطعات اصلی با ایساکو
مجموعه ایساکو با تضمین ارائه قطعات اصلی جای هیچ نگرانی برای کسانی که نیاز به تعمیرات یا سرویس‌های دوره‌ای داشته باشند باقی نمی‌گذارد. فرقی نمی‌کند از سرویس امدادخودرو استفاده کنید یا به مراکز خدماتی ایساکو مراجعه کنید یا خدمت مورد نیاز خود را از سرویس جدید اتوکلیک دریافت کنید، ایساکو در هر شرایطی امکان دسترسی شما را به قطعات اورجینال فراهم می‌کند.


امدادخودرو
در صورتی که شما نیاز به دریافت خدمت مورد نظرتان از امدادخودروی ایساکو را داشته باشید و امکان برطرف کردن مشکل در محل شما فراهم نباشد، خودروی‌تان توسط امدادخودرو تا مرکز خدماتی این مجموعه حمل می‌شود و نیاز شما پاسخ‌داده خواهد شد.


اتوکلیک
ایساکو با نگاهی نو خدمتی جدید را در قالب اپلیکیشن اتوکلیک به مشتریان ایران‌خودرو عرضه می‌کند که از طریق آن می‌توان به وسیله تلفن هوشمند برای دریافت سرویس‌های دوره‌ای و کارهای ساده‌ای همچون تعویض شمع، تعویض روغن یا فیلترها درخواست خدمت کرد. مزیت استفاده از این اپلیکیشن را می‌توان در دریافت سریع خدمت مورد نظر، قیمت‌ مناسب و حتی کم‌تر از نمایندگی در کنار استفاده از قطعات اورجینال خلاصه کرد.

مجموعه ایران‌خودرو، ایساکو، امدادخودرو و اتوکلیک در کنار هم مانند یک خانواده در آماده باش کامل هستند تا خدمات نوروزی به بهترین شکل خود به کسانی که از محصولات ایران‌خودرو استفاده‌ می‌کنند عرضه شود. هدف نهایی این مجموعه بزرگ رضایت و آسایش مسافران نوروزی تا ایام تعطیل خود را با خاطره‌ای خوش پشت سر بگذارند.

نظر دهید


در همین زمینه