شبکه‌های اجتماعی

تلاش شبانه‌روزی امدادخودرو برای کمک به مناطق سیل‌زده
روتیتر

بر اساس برنامه‌ریزی‌های قبلی و در راستای طرح ویژه نوروزی امداد خودرو ایران با پشتیبانی شركت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدكی ایران خودرو (ایساکو) و برای نظارت و کنترل هرچه بیش‌تر ارائه خدمات به مالکان محصولات ایران‌خودرو در ایام نوروز و سفرهای فصلی این ایام، مديران ايساكو و امداد خودرو در ايام نوروز سفر به استان‌هاي مختلف كشور را در دستور کار خود داشتند.
اما تغییرات جوی و بارش باران‌های سیل‌آسیا و ایجاد شرایط بحرانی در بسیاری از استان‌های کشور ضرورت ايجاد كرد تا رسیدگی به شرایط نامطلوب این مناطق در اولویت و دستور کار قرار گیرد. بر این اساس، تیم امداد خودرو ایران ابتدا با تجهیزات و نیروهای کافی و آماده در استان گلستان مستقر شدند. اما متاسفانه با وقوع سيل ناگهاني در شهر شيراز كه منجر به خسارات فراوان شد، مدیران این شرکت به شهر شیراز سفر کرده تا پیگیری‌های لازم را در محل وقوع حادثه به عمل آورند.
نيروهاي مستقر امداد خودرو در استان فارس بلافاصله به محل حادثه شتافتند و به انتقال خودروها به تعميرگاه يا رفع عیب آن‌ها در محل پرداختند. بر اساس تصاویر مخابره شده، آسيب به خودروها در شهر شیراز بسيار بالا و بيش‌تر از 60 درصد گزارش شده است و این میزان خسارت نياز به فعاليت مداوم و شبانه‌روزی گروه‌هاي امدادي را می‌طلبد كه بنابر تعهد و وظيفه شناسي به صورت مستمر تیم‌های امدادی شرکت ‌ایران‌خودرو از ديروز به آن مشغول بوده و همچنین ارائه خدمات در تعميرگاه مجاز ايران خودرو در شیراز به رياست آقاي تسليم به صورت شبانه روزي ادامه خواهد داشت.
اين در حالي است كه در استان گلستان آب در حال فرو نشست است و این مساله باعث می‌شود که بر آمار اتومبيل‌هايي كه در گل و لاي ماند و آسيب ديده‎‌ بودند افزوده شود. در آن استان نيز نيروهاي امدادي این شرکت در تلاش هستند تا خدماتی درخور و شایسته را به هم میهنان آن بخش ارائه دهند.

نظر دهید


در همین زمینه