شبکه‌های اجتماعی

گرانی در بازار خودرو ادامه دارد

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو اعلام کرد

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو می‌گوید: «متاسفانه این روزها تعداد پرونده‌های شکایتی نسبت به خرید خودرو افزایش یافته است. به مردم توصیه می‌کنیم خودروها را از مراکز شناسنامه‌دار خریداری کنند.»

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در پاسخ به این پرسش که قیمت خودرو در روزهای آینده چه وضعیتی خواهد داشت؟  گفت: «هفته گذشته به دلیل برخی موضوعات سیاسی قیمت دلار افزایش پیدا کرد و به دنبال آن نیز قیمت خودرو گران شد. قیمت دلار و همچنین عرضه به موقع از سوی خودروسازان دو عامل مهمی است که در کاهش یا افزایش قیمت خودرو اثرگذار است.»

سعید موتمنی افزود: «این روزها برخی فروشندگان در فضای مجازی قیمت برخی خودروها را غیرواقعی درج می‌کنند. همین موضوع می‌تواند جو روانی را در بازار بر هم زند. این در حالی است که از هفته گذشته تاکنون قیمت تمام خودروهای داخلی بین دو میلیون و ۵۰۰ تا سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گران شده است.»

 

گرانی قیمت خودرو پایدار نیست

موتمنی گفت: «چنانچه عرضه از سوی خودروسازان به موقع باشد و همچنین قیمت ارز نوسانی نداشته باشد، این گرانی‌ها پایدار نیست و قیمت خودرو ارزان خواهد شد.»

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو اظهار کرد: «متاسفانه این روزها تعداد پرونده‌های شکایتی نسبت به خرید خودرو افزایش یافته است؛ چرا که در این نوسان قیمت‌ها عده‌ای هستند که خودرو را وکالتی خریداری می‌کنند و بعد از تسویه حساب با فروشنده به سراغ تعویض پلاک می‌روند.»

او در ادامه گفت: «همین رویه باعث می‌شود که خریداران در زمان تعویض پلاک با برخی مشکلات شکایتی یا توقیف خودرو مواجه می‌شوند. توصیه ما به مردم این است که قبل از خرید خودرو بخشی از پول را امانی نگه دارند تا با برخی از این مشکلات مواجه نشوند. همچنین مردم باید بدانند که خودروها را از مراکز شناسنامه‌دار خریداری کنند.»

 

منبع: تجارت نیوز

نظر دهید


در همین زمینه