شبکه‌های اجتماعی

طرح خدمات و امداد نوروزی ایران‌خودرو آغاز شد

با برگزاری مراسم افتتاحیه با حضور اصحاب رسانه و مدیران ایساکو

با برگزاری مراسم افتتاحیه با حضور اصحاب رسانه، طرح خدمات نوروزی و امداد جاده‌ای محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو از 26 اسفندماه تا 17 فروردین ماه 98 آغاز شد.در این مراسم مدیران ارشد شرکت به اعلام جزئیات این طرح و همچنین ارائه گزارشی از عملکرد شرکت ایساکو در ارائه خدمات به مشتریان پرداختند.

 

سید رضا حسینی، مدیرعامل شرکت ایساکو در تشریح خدمات نوروزی این شرکت بیان کرد: «با وجود این که سال ۱۳۹۷ برای همه مردم سال پر مشقتی بود، اما با همکاری و همراهی مشتریان موفقیت‌هایی نیز برای ارائه خدمات بیش‌تر به مشتریان حاصل شد. از زمانی که فعالیت‌های امدادی در ایران خودرو آغاز شد ضعف‌های اطلاعاتی زیادی وجود داشت و نمی‌توانسیم در بستر زمانی مناسب به مشتریان ارائه خدمات داشته باشیم، اما با همت تیم ایران‌خودرو این اتفاق افتاد و شبکه خدمات پس از فروش به نقطه‌ای رسید که اکنون بیش از ٢٠۵٠ امداد خودرو در مسیرهای اصلی و فرعی جاده‌ای در طرح نوروزی آماده خدمت‌رسانی سریع، با کیفیت و اطمینان بخش به مشتریان گروه ایران خودرو باشند.»

سامانه هوشمندسازی پاسخگویی به مشتریان (IVR) نیز در طرح نوروزی ۱۳۹۸جهت تسریع در امدادرسانی راه‌اندازی شده است. گروه خودروسازی ایران‌خودرو ١۶گروه خودرویی در ۶ برند داشته و از ۴٢٠ شهر، در ٣٠٨ شهر دارای نمایندگی فعال است. این شرکت در نظر دارد در سال ۱۳۹۸ در تمامی شهرها نمایندگی‌های خود را به گونه‌ای مدیریت کند تا ارائه دهنده خدمات به تمام ١۶گروه خودرویی این شرکت باشند.

 

حسینی با یادآوری این که سال گذشته طرح نوروزی به مدت ١٨ روز اجرا شده است، اعلام کرد: «طبق برنامه تنظیم شده، طرح امداد نوروزی ۱۳۹۸ گروه ایران خودرو از ٢۶ اسفند ماه آغاز و تا ١٨ فروردین ماه ۱۳۹۸ به مدت ٢١ روز ادامه دارد. »

ایساکو دو هزار و پنجاه دستگاه خودرو امدادرسان شامل اتو کلیک (سرویس فوری در محل)، امداد پلاس، خودروبر و موتور سوار را برای این طرح اماده کرده است که در ایام تعطیلات سال نو، نسبت به خدمت رسانی به مسافران نوروزی اقدام خواهند کرد. علاوه بر آن، ایساکو کانکس‌ها و پایگاه های ثابتی در شهرهای مختلف دارد که بیش از چهار هزار نفر از پرسنل ایساکو و امداد خودرو ایران، در این پایگاه ها حضور داشته و مشغول فعالیت هستند.

 

همچنین 8 پایگاه ثابت در خروجی‌های کلان شهر تهران شامل: ٢۵ اکیپ در محور هراز، ١۴ اکیپ در محور فیروزکوه، ۶ اکیپ در محور گرمسار، ١٠ اکیپ در محور قم، ۶ اکیپ در محور ساوه، ١۶ اکیپ در محور قزوین، ٢٠ اکیپ در محور چالوس و ٨ اکیپ در محور کرج جانمایی شده‌اند.

مدیرعامل ایساکو در ادامه عنوان کرد که روند نظارت بر عملکرد نمایندگی‌ها و تیم‌های امدادی به صورت بازرسی شخصی خود و تیم همراه، نظارت محسوس و نامحسوس توسط تیم‌های بازرسی و استفاده از سیستم هوش تجاری و گزارش‌گیری آنلاین و در لحظه انجام خواهد شد. مشتریان و مالکان محصولاتایران خودرومی‌توانند قبل از انجام سفرهای نوروزی، با مراجعه به نمایندگی‌های ایساکو در سراسر کشور و بررسی سلامت خودرو خود، سفری امن و مطمئن را در این ایام تجربه کنند.

 

متقاضیان جهت برقراری ارتباط با سامانه خدمات پس از فروش ایران خودرو(ایساکو) و دریافت انواع خدمات در محل و امداد جاده‌ای، می‌توانند از اپلیکیشن این شرکت استفاده کرده یا با شماره تلفن 096440 تماس حاصل فرمایند.

نظر دهید


در همین زمینه