شبکه‌های اجتماعی

تست فونیکس تیگو 8 پرو توسط مشتریان مدیران خودرو
اتومبیل فارسی - بازدید مشتریان ایرانیان خودرو از فونیکس تیگو 8 پرو

فروش پرچم‌دار جدید مدیران خودرو به زودی آغاز می‌شود


شرکت ایرانیان خودرو که از ابتدای سال جاری طرح جایگزینی خودروهای کارکرده با خودروهای نو شرکت مدیران خودرو را آغاز کرده، روز گذشته شرایط تست و بررسی پرچم‌دار خودروهای لوکس مدیران خودرو یعنی فونیکس تیگو 8 پرو را برای مشتریان با حضور نمایندگان منتخب فراهم کرد.


با توجه به این‌که مدیران خودرو در چند هفته آینده به صورت رسمی فروش فونیکس تیگو 8 پرو را توسط نماینده‌های برگزیده خود آغاز می‌کند، این خودرو روز گذشته برای مشتریانی که قصد جایگزین کردن خودروهای خود با مدرن‌ترین خودروی مونتاژ ایران را دارند، به نمایش درآمد.


فونیکس تیگو 8 پرو خودرویی در اندازه هیوندای سانتافه است که در گام نخست با یک موتور 1.6 لیتری TGDI در ایران عرضه می‌شود. این پیشرانه توان تولید 197 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن‌متر گشتاور را دارد و نیروی آن به وسیله یک جعبه دنده دو کلاچه 7 سرعته تر به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.


فونیکس تیگو 8 پرو نخستین خودروی مونتاژ ایران است که به سیستم‌های دستیار راننده ADAS مجهز شده است. این سیستم‌های کمکی که شامل کنترل حرکت بین خطوط، هشدار نقطه کور، هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری پیشگیری از برخورد رو به رو، کروز کنترل تطبیقی و ... می‌شود، رانندگی خودران سطح 2.5 را امکان‌پذیر می‌کند.


در نسخه نهایی فونیکس تیگو 8 پرو که برای بازار ایران در نظر گرفته شده، این خودرو به رکاب جمع شونده برقی، در صندوق برقی، سانروف پانوراما با قابلیت آنتی پینچ، صندلی راننده برقی با تنظیم 8 جهته و گودی کمر به همراه حافظه صندلی و سردکن و گرمکن، کنترل‌های Boss Key برای تنظیم صندلی سرنشین جلو، شیفترهای‌ تعویض دنده پشت فرمان، دو نمایشگر 12.3 اینچی بریا مولتی مدیا و صفحه کیلومتر، 6 کیسه هوا، شارژر وایرلس، پنل 8 اینچی لمسی سیستم تهویه مطبوع، کنترل دو ناحیه‌ای سیستم تهویه، استفاده از فیلترهای N95 برای تهویه هوای ورودی به کابین، امکانت کنترل سیستم تهویه از ردیف‌های دوم و سوم، کول باکس و امکانات فراوان دیگر مجهز شده است.


فونیکس تیگو 8 پرو در بازار ایران با خودروهایی مانند هیوندای سانتافه، رنو کولئوس و میتسوبیشی اوتلندر به رقابت می‌پردازد. خودروهایی که به واسطه ممنوعیت واردات خودرو، جدیدترین نسخه موجود در ایران آن‌ها مربوط به سال 2018 است.


شرکت ایرانیان خودرو در تلاش است که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قیمت خودروهای کارکرده مدیران خودرو به صورت واقعی ارزش گذاری شده و این روند به صورت مستمر ادامه دار باشد تا در بلند مدت خانواده بزرگ مدیران خودرو از نتایج این پروژه بهره مند شوند. مجموعه ایرانیان خودرو با همراهی شرکت مدیران خودرو در نظر دارد با ارائه طیف متنوعی از خدمات خودرویی به مشتریانش در سراسر کشور در قالب طرح خرید و فروش و خدمات پس از فروش ارزش و جایگاه برند رو ارتقاء بخشیده تا بتواند رضایتمندی حداکثری ذینفعان رو در پی داشته باشد.


متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طرح جایگزینی به سایت شرکت ایرانیان خودرو به نشانی www.iraniankhodro.com و یا نمایندگان منتخب طرح در سراسر کشور مراجعه نمایند.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه