شبکه‌های اجتماعی

سیتروئن سی3 با دو قیمت و دو پیشنهاد

مشتریان همچنان در بلاتکلیفی هستند

خریداران خودروی سیتروئن سی3 چند وقتی است که در بلاتکلیفی به سر می برند در تازه ترین اقدام سایپا سیتروئن دعوتنامه خریداران سیتروئن سی3 دو پیشنهاد برای خریداران در نظر گرفته شده است. در دعوتنامه جدید بند تازه ای گنجانده شده است، در این بند مشتری به عنوان مصرف کننده در نظر گرفته شده است و به همین دلیل سند خودرو تا پایان زمانی گارانتی دو ساله در رهن شرکت است و خریدار نمی تواند آن را واگذار کند.
در این شرایط جدید برای مشتریان دو دعوتنامه قابل انتخاب خواهد بود که مشتریان می توانند با توجه به شرایط هر یک از دعوتنامه ها و به دلخواه نسبت به انتخاب و تکمیل وجه و دریافت خودرو مبادرت نمایند.


شرایط دو دعوتنامه به شرح زیر است:

1. یک دعوتنامه بر اساس قیمت تمام شده مصوب سازمان حمایت/کمیته خودرو 97/08/30 که قیمت نهایی بر اساس سود قانونی در چارچوب ضوابط قیمت گذاری کالاهای تولید داخل مندرج در سایت سازمان حمایت و سایر هزینه های قانونی ذیل فاکتور می باشد. که در این حالت، خودرو، با قیمت قانونی مبنای 226.45 میلیون تومان می باشد و مبلغ حدود 160 میلیون تومان بابت تکمیل وجه می باشد.

 

2. یک دعوتنامه دیگر هم بر اساس تمایل مشتریان، قابل انتخاب می باشد که مبنای این دعوتنامه، نامه سازمان حمایت /مصوبه کمیته خودرو به تاریخ 97/10/29 که اساس آن، مجددا همان قیمت تمام شده مصوب 97/08/30 می باشد که بمنظور حمایت از مصرف کنندگان واقعی، تسهیلات حمایتی برای آن در نظر گرفته شده است و مبلغ تکمیل وجه در زمان تحویل خودرو، حدود 104 میلیون تومان می باشد. همانگونه که در این دعوتنامه توضیح داده شده است، با توجه به اختصاص یافتن تسهیلات حمایتی در خصوص این دعوتنامه و موارد قانونی مترتب بر آن، خودروی مربوط به این دعوتنامه، تنها برای مصرف کنندگان واقعی می باشد و سند این خودرو، غیر قابل نقل و انتقال و بمدت دو سال تا پایان گارانتی خودرو در رهن شرکت خواهد بود و جزییات شرایط آن (از جمله اخذ ضمانتهای قانونی در زمان تحویل خودرو)، متعاقبا تعیین و اطلاع رسانی خواهد گردید.

نظر دهید


در همین زمینه