شبکه‌های اجتماعی

شتاب‌گیری ناخواسته تسلا مدل 3 و تصادف شدید با دروازه پارکینگ + ویدیو
اتومبیل فارسی - توییت درباره تصادف تسلا مدل 3 در اثر شتاب‌گیری ناخواسته

جراحت و آسیب شدید راننده 

«شتاب‌گیری ناخواسته و خود به خودی تسلا مدل 3 و برخورد شدید با دروازه پارکینگ و تخرب کامل آن.» این دقیق چیزی است که راننده این تسلا مدل 3 بیان کرده است.

 

هنوز مشخص نیست که آیا واقعا این تسلا مدل 3 به طور ناخواسته شتاب‌گیری کرده و باعث ایجاد این تصادف شده است یا خیر. این خبر با انتشار توییتی از سوی کاربری با نام Moneyball که یک محقق رسانه و فضای مجازی است منتشر شده است.

در این توییت همان‌طور که در تصویر زیر دیده می‌شود نوشته شده: «علت تصادف تحت بررسی است. برخورد تسلا مدل 3 با سرعت بالا با دروازه پارکینگ در شهر ونژو چین. راننده این مدل 3 که به طور جدی دچار جراحت شده است گفته: خودرو به طور ناگهانی شتاب گرفت. من از ترمزها استفاده کردم اما کار نمی‌کردند. از سامانه کمکی راننده ADAS نیز استفاده نکردم.»

 

از پاسخ‌های (replies) این توییت مشخص شده است که نام راننده این تسلا مدل 3 «چن» بوده و ظاهرا وی سیاستمدار است. خوشبختانه، همراه این توییت لینکی قرار داده شده که ویدیویی از این حادثه را نشان می‌دهد. برخی در ادامه این توییت گفته‌اند که این تصادف یک اشتباه ساده از سوی راننده در فشردن پدال گاز به جای پدال ترمز بوده است. اما برخی دیگر می‌گویند که این فرضیه غلط است چرا که چراغ ترمز این تسلا مدل 3 در ویدیو روشن است.

راننده به شدت صدمه دیده و یک عمل جراحی اورژانسی سنگین نیز روی وی صورت گرفته است. در تصویر غیر قابل انتشاری که در ادامه این توییت منتشر شده، ایجاد برشی بسیار بزرگ را از قفسه سینه تا پایین شکم راننده توسط جراح نشان می‌دهد که این مساله خود از شدت آسیب وارد شده به راننده حکایت دارد.

 

با همه این مسائل، هنوز سوالات بسیاری در مورد این تصادف بی‌پاسخ مانده است. اسم دقیق و کامل راننده چیست؟ آیا او واقعا سیاست‌مدار است؟ آیا طبق ادعای راننده واقعا این تسلا مدل 3 به طور ناخواسته و خود به خود شتاب‌گیری کرده است؟

 

AutomobileFa Tesla Model 3 Crash

نظر دهید


در همین زمینه