شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - تانک 300 فرانتیر
یک تیر و دو نشان

 

شرکت باکسس (Buxus) دوچرخه‌ای برقی بر اساس مدل EVA خود ساخته که مالکین تانک 300 فرانتیر ادیشن می‌توانند آن به عنوان یک اکستنشن برای خود خریداری کنند. این دوچرخه از یک موتور الکتریکی به قدرت 1 اسب‌بخار همراه با باطری 20 آمپر ساعت بهره می‌برد که با یکبار شارژ می‌تواند 100 کیلومتر برد مسافت داشته باشد.


این دوچرخه جذاب، از لاستیک‌های آفرود با چسبندگی بالا، سیستم تعلیق جلو و عقب و ترمز‌های دیسکی دو پیستون جلو و عقب بهره می‌برد. یک داک بر روی دسته دوچرخه قرار دارد که محل قرارگیری تلفن همراه است و با نصب برنامه مخصوص، تلفن همراه راکب را تبدیل به یک نمایشگر دیجیتال می‌کند. با نصب برنامه و قرار دادن گوشی در این محل، اتصال گوشی با NFC دوچرخه بر قرار می‌شود و راکب می‌تواند بدون کلید دوچرخه را به حرکت دربیاورد. قابلیتی‌هایی مانند ره‌یابی از راه دور و آپدیت‌های هوایی نیز از دیگر امکانات این برنامه برای دوچرخه است.


نسخه ویژه باکسس EVA با رنگ زرد مخصوص به تانک 300 فرانتیر ادیشن، برچسب‌ها و تزئینات مشکی رنگ و نوشته Tank 300 بر روی بدنه عرضه می‌شود. این دوچرخ با طول 1734 میلی‌متر به اندازه کافی جمع و جور است که پشت تانک با عرض 1970 میلی‌متر و به کمک یک مهاربند مخصوص جا شود. باکسس تنها 300 دستگاه از این دوچرخه با قیمت 2.073 دلار تولید می‌کند.


تانک 300 فرانتیر ادیشن که ابتدای سال جاری معرفی شد، این خودرو را هم سطح فورد برانکو و یا رنگلر جلوه می‌دهد. جلوپنجره جدید با نوشته تانک، کاپوت برآمده، اسنورکل، روف رک، سپر‌های آفرود همراه با چراغ و وینچ یکپارجه، محافظ زیر بدنه، گلگیر‌های برآمده پلاستیکی، رینگ‌های 18 اینچ بیدلاک استایل (beadlock-style) دو رنگ، سیستم تعلیق جدید با ارتفاع بیشتر از سطح زمین و رنگ زرد با تزئینات مشکی از ویژگی‌های این شاسی بلند به حساب می‌آیند.


قوای محرکه تانک 300 فرانتیر ادیشن از نوع 4 سیلندر 2 لیتر توربو است که 224 اسب‌بخار قدرت و 387 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این میزان نیرو و قدرت توسط گیربکس 8 سرعته اتوماتیک و سیستم چهارچرخ محرک با قفل دیفرانسیل الکترونیکی به چرخ‌ها منتقل می‌شود.


تانک از 300 فرانتیر ادیشن تنها 3 هزار دستگاه تولید می‌کند که برچسب قیمت 38.624 دلاری دارد. با اضافه شدن دوچرخه EV به این خودرو خریداران باید 40.649 دلار بپردازند.

 

نظر دهید