شبکه‌های اجتماعی

تیزرهای مربوط به نسل جدید ب‌ام‌و M3 منتشر شد
اتومبیل فارسی - تیزر ب‌ام‌و M3 جدید

 معرفی رسمی در 23 سپتامبر 2020

ب‌ام‌و قصد دارد چهارشنبه 23 سپتامبر، M3 جدید را به طور رسمی معرفی کند و به تازگی تیزرهایی را از این اتومبیل دوست داشتنی منتشر کرده است.

 

پیش از این، تصاویر جاسوسی و حدس و گمان‌های بسیاری پیرامون M3 جدید منتشر شده بود و حال ب‌ام‌و با انتشار چند تصویر نشان داد که M3 جدید دارای جلوپنجره کلیوی بزرگ و رنگ رسمی سبز منحصر به فردی خواهد بود. همچنین نکته قابل توجه دیگر در این تصاویر، استفاده از دو خط موازی غلیظ و قوی در طرفین لوگو ب‌ام‌و روی کاپوت است.

به احتمال زیاد ب‌ام‌و M3 جدید به یک پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری توئین توربو مجهز خواهد بود که توانایی تولید 473 اسب بخار قدرت را دارا است. این در حالی است که این توان در نسخه کامپتیشن به 503 اسب بخار خواهد رسید. گفته می‌شود که نسخه معمولی M3 همراه با جعبه‌دنده 6 سرعته دستی یا 8 سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد در حالی که نسخه کامپتیشن تنها با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک قابل سفارش است. 

پیش از این شایعه شده بود که ب‌ام‌و M3 جدید با رنگ سبز منحصر به فرد و جدید موسوم به Isle of Man Green معرفی می‌شود که تیزر فعلی نیز تقریبا تایید کننده این شایعه است. ب‌ام‌و M3 جدید در کنار M4 جدید به نمایش در خواهد آمد و هر دو از سال آینده میلادی وارد بازار ایالات متحده خواهند شد.

 

نظر دهید