شبکه‌های اجتماعی

میهمانان جام جهانی با چه خودروهایی جابه‌جا می‌شوند؟

کیا تامین کننده اصلی خودرو‌های جام جهانی 2018 روسیه شد

 کیا 424 وسیله نقلیه برای کمک به برگزاری فیفا 2018 در روسیه تدارک دیده است. این ناوگان خودرو‌های کیا از 31 ماه می به طور موقت به ورزشگاه Luzhniki، همان استادیومی که فینال جام جهانی در 15 ژوئیه در آن برگزار می‌شود،‌ انتقال یافته‌‌ است. این ناوگان شامل سدان لوکس K900، شاسی بلند سورنتو و کراس اوور اسپورتیج می‌شود.
کیا موتورز کره جنوبی به عنوان شریک رسمی فیفا در جام جهانی 2018، مدل‌های کوریس(K900)، سورنتو و اسپورتیج را برای جابه‌جایی شخصی تیم‌های فوتبال، داوران، مقام‌ها و افراد VIP در 64 بازی امسال، مورد استفاده قرار می‌دهد. جی نایواس، رییس بخش حقوق بازاریابی و مهمان نوازی فیفا، می‌گوید: " کیا موتورز از سال 2007 همکار رسمی ما در این بخش بوده است و ما از حمایت این شرکت در جهت تامین ناوگانی با کیفیت برای کمک به حمل و نقل جام جهانی امسال، سپاس‌گزاریم. محصولات این خودروساز آسیایی، انجام این ماموریت را به خوبی تضمین می‌کنند و ما را قادر می‌سازند تا اسباب جابه‌جایی بازیکنان، رسانه‌ها و مقامات را با خیالی آسوده در اختیار داشته باشیم."
کیا همچنین طرفداران فوتبال از سراسر جهان را به چندین فرصت برای شرکت در رقابت‌‌های جام جهانی دعوت می‌کند. برای نمونه، شانس " یک بار در زندگی " برای 64 کودک از سراسر دنیا که امکان تماشای مستقیم تورنمنت‌های جام جهانی را از نزدیک برای آن‌ها فراهم می‌آورد. این بخشی از خدماتی است که کیا موتورز، به عنوان حامی رسمی مسابقه‌های فیفا 2018 روسیه، به فوتبال دوستان ارائه می‌دهد.
فرصت دیگری که کیا برای علاقه‌مندان در نظر گرفته است، کمپین " قهرمان در میدان " است که بازیکنان فوتبال آماتور را به شرکت در مسابقه‌های پنج طرفه‌ای در مسکو دعوت می‌کند که 16 کشور برای افتخار آفرینی در آن حضور دارند. مسابقه " Lucky Drive To Russia " نیز یک قرعه کشی بزرگ است که به واسطه آن اگر هر کس، در یکی از شوروم‌های کیا در 30 کشور بزرگ دنیا حضور پیدا کند، شانس برنده شدن بلیت سفر رایگان به مسکو و تماشای مسابقات جام جهانی را پیدا خواهد کرد.
جام جهانی 2018 از امروز، 14 ژوئن آغاز می‌شوند و برای مخاطبان زیادی از سراسر جهان به صورت زنده پخش خواهد شد. نخستین دیدار رسمی این رقابت‌ها، بازی تیم‌های ملی روسیه و عربستان سعودی است.

نظر دهید


در همین زمینه