شبکه‌های اجتماعی

نسل جدید اینفینیتی QX60 چه شکلی خواهد بود؟
AutomobileFa - infiniti QX60 Monograph Concept

اینفینیتی به دنبال تکرار موفقیت‌های QX60

آغاز تولید اینفینیتی QX60 به حدود یک دهه قبل باز می‌گردد و همچنان یکی از پر فروش‌ترین محصولات برند اینفینیتی است. بنابراین این برند باید در معرفی نسل بعدی نیز روند فروش خوب این شاسی‌بلند را حفظ کند. حال پیش نمایشی از نسل جدید اینفینیتی QX60 توسط یک مدل مفهومی به نام QX60 مونوگراف به تصویر کشیده شده است.

اینفینیتی QX60 مونوگراف دارای نمایی اسپرت با چراغ‌های جلوی جدید برگرفته از کلیدهای پیانو است. این مدل همچنین دارای دو ورودی هوای عمودی در دو طرف سپر، ستون‌های مشکی رنگ، سقف پانوراما و جلوپنجره بزرگ و اغراق‌آمیز است. طراحان در اینفینیتی QX60 مونوگراف از یک نوار مشکی رنگ در قسمت پایین بدنه استفاده کرده‌اند که دور تا دور بدنه را فرا گرفته و در هم‌خوانی با سقف و ستون‌های سیاه قرار دارد. در قسمت عقب نیز اینفینیتی از چراغ‌های یکپارچه که در حالت خاموش سیاه رنگ دیده می‌شود در کنار تزئینات کرومی در اطراف خروجی‌های اگزوز استفاده کرده است.

به طور کلی طراحی اینفینیتی QX60 مونوگراف را باید بسیار صریح و خشن توصیف کرد.

 

اینفینیتی تصاویری از فضای داخلی کابین را منتشر نکرده است اما تأیید کرده که نسل جدید QX60 نیز یک کراس‌اوور با سه ردیف صندلی خواهد بود. احتمال می‌رود که اینفینیتی در نسل جدید QX60 از همان پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربو مشابه نمونه به کار رفته در QX50 استفاده کند. این پیشرانه توانایی تولید 268 اسب بخار قدرت و 379 نیوتن‌متر گشتاور را دارا است.

نظر دهید


در همین زمینه