شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - هاوال B26
تصاویر شاسی بلند جدید هاوال منتشر شد

 

چند روز قبل، تصاویر رسمی شاسی بلند جدید هاوال که با کد B26 شناخته می‌شود منتشر شد. از نظر طراحی، این خودرو استایلی عضلانی و سرسخت دارد و شبیه به لندروور دیفندر و هاوال H Dog شده است.


نمای رو به رو هاوال B26 از جلوپنجره بزرگ با خطوط افقی تشکیل شده و بر عکس خودروهای امروزی از چراغ‌های گرد سنتی بهره می‌برد. این نمای کلاسیک به سرسخت جلوه دادن این شاسی بلند کمک بیشتری می‌کند. نمای جانبی هاوال B26 بسیار شبیه به لندروور دیفندر طراحی شده و به غیر از گلگیرهای پف کرده و محافظ‌های پلاستیکی دور گلگیرها و رکاب نکته ویژه دیگری ندارد. نمای عقب نیز با چراغ‌های دوتایی عمودی، دستگیره در و زاپاس‌بند عقب از همان شیوه لندروور پیروی می‌کند.


با توجه به عکس‌ها، دو محفظه برای دریافت انرژی روی گلگیر‌های عقب هاوال B26 وجود دارد و پلاک این خودرو که سبز رنگ است می‌توان به این موضوع پی بُرد که هاوال B26 از نوع پلاگین هایبرید خواهد بود. به احتمال زیاد هاوال B26 از آخرین فناوری هاوال موسوم به Hi4 Hybrid technology استفاده خواهد کرد. این سیستم ترکیبی از قوای محرکه درونسوز و الکتریکی است که دو پیکربندی دارد.


گزینه اول شامل پیشرانه 1.5 لیتر درونسوز به علاوه (موتور 70 کیلووات) DHT 70 بر روی محور جلو و P4 (موتور 150 کیلووات) بر روی محور عقب است و گزینه دوم شامل پیشرانه درونسوز 1.5 لیتر به علاوه DHT80 (موتور 80 کیلووات) بر روی محور جلو و P4 (موتور 150 کیلووات) بر روی محور عقب می‌شود.


هنوز تصاویر کابین و مشخصات دقیق‌تری از هاوال B26 منتشر نشده است.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه