شبکه‌های اجتماعی

برنامه ویژه فراری برای گرامیداشت سالگرد تولد انزو فراری
روتیتر

در صد و بیستمین سالگرد تولد انزو فراری، کمپانی فراری قصد دارد در موزه ای که در شهر مودنا به نام او نامگذاری شده است یک نمایشگاه عکاسی به یاد او برگزار کند.

انزو فراری در 18 فوریه سال 1898 در شهر ایتالیا متولد شده و همواره به عنوان یکی از شخصیت های برجسته در تاریخ صنعت خودروسازی شناخته می شود.

انزو که اغلب در ایتالیا با نام ایل کامنداتورِ شناخته می شود در سن 90 سالگی در سال 1988 فوت کرد. او موفق شد تا پیش از مرگ خود فراری را به عنوان یکی از موفق ترین و شناخته شده ترین برندهای خودروسازی در مسابقات تومبیل رانی به جهانیان معرفی کند.

اولین مسابقه جایزه بزرگی که بعد از مرگ این کارآفرین خلاق و نمونه برگزار شد در مودنا بوده و فراری در این سری مسابقه عملکرد خوبی از خود نشان داد.

راننده فراری یعنی میشل البرتو جایگاه اول و دوم این سری مسابقات را از آن خود کرد. به طور مشخص، این تنها مسابقه فرمول یکی بود که در آن فصل آلن پروست یا آیرتون سنا جایگاهی را از آن خود نکردند.
در سالگرد تولد 120 سالگی انزو فراری یک نمایشگاه عکاسی توسط موزه ای که به اسم او نامگذاری شده برگزار می شود. این نمایشگاه عکاسی شامل تصاویری است که انزو را در مراحل مختلف زندگی خود نشان می دهد.

در واقع بازدیدکنندگان این نمایشگاه می توانند تصاویری از انزو را در دوران کودکی و بزرگسالی، در دوران رانندگی حرفه ای و حتی در سمت های مدیریتی و کارآفرینی ببینند.

در این نمایشگاه تصاویری از او در کمپین های مسابقاتی و قهرمانان اتومبیل سواری خارق العاده ای مثل اوجنیو کاستلوتی، تازیو نوولاری و ژیل وینو به چشم می خورد.سرجیو مارچیونه رئیس و مدیر عامل شرکت فیات کرایسلر که مالکیت فراری را نیز به عهده دارد می گوید برای بسیاری از ما باور کردنی نیست که انزو فراری در قرن نوزدهم میلادی متولد شده است.او درس های زیادی به افراد فعال در صنعت خودروسازی داد و شکلی از مدیرنیته ای که او آغازکننده آن بود غیر قابل انکار است. او مردی بود با چشم انداز فوق العاده که توانایی مدیریت افراد و منابع و همچنین روحیه کارآفرینی قوی و شجاعت استثنایی، یکی از چیزهایی که او توانست به دست آورد، اگر دسترسی به منابع فنی و دانش امروز داشته باشد. افتخار همه ما در Ferrari و برای کل ایتالیا است. "

 

منبع: دیجیاتو

نظر دهید


در همین زمینه