شبکه‌های اجتماعی

نسخه‌ ویژه بنتلی کانتیننتال جی‌تی

به افتخار ایالت باواریای آلمان

 بنتلی برای پاسداشت ایالت باورایا که سرزمین آئودی و ب‌ام‌و و همچنین مرکز جغرافیایی اتحادیه اروپا محسوب می‌شود نسخه‌ای ویژه از کانتیننتال GT را معرفی کرده است. مدل مخصوص ایالت باواریا توسط مولینر طراحی شده و در این ساخت و مونتاژ آن در این مجموعه توسط تکنیسین‌ها و با دست انجام می‌شود نه با ربات‌ها. احتمالا بارزترین ویژگی این بنتلی کانتیننتال را می‌توان استفاده از رنگ‌های آبی و سفید در بدنه آن  دانست که یادآور رنگ‌های پرچم ایالت باواریا هستند. طراح این اتومبیل بدنه آن را به رنگ سفید و سقف جمع‌شونده آن را آبی در نظر گرفته است.
        این کانتیننتال جی‌تی کابریولت از رینگ‌های 22 اینچی ویژه مولینر با پوشش کروم سود می‌برد. پرچم شطرنجی آبی و سفید ایالت باواریا در قالب نشان‌های کوچکی روی گلگیرهای جلو نصب شده‌اند. در داخل نیز این پرچم روی پشت‌سری‌ها دوخته شده و به چشم می‌خورند. روی رکاب این اتومبیل نیز یک پلاک که یادآوری می‌کند که این بنتلی یک نمونه معمولی نیست تعبیه شده است.
        بنتلی برنامه‌ای برای تولید انبوه این نسخه کانتیننتال GT کابریولت ندارد بنابراین کسی نمی‌تواند یک دستگاه از آن را خریداری کند. به نظر می‌رسد که این  اتومبیل بیشتر جنبه یک محصول مفهومی را برای مولینر دارد. با این حال ممکن است این نسخه ویژه باواریا در یک حراجی به فروش برسد. قرار است بنتلی مورد بحث ما در نمایشگاهی در مونیخ آلمان به نمایش گذاشته شود.

نظر دهید


در همین زمینه