شبکه‌های اجتماعی

طرح‌های تازه از اتومبیل مفهومی خودران آئودی

در نمایشگاه شانگهای رونمایی خواهد شد

در دو هفته آینده یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های اتومبیل آسیا آغاز خواهد شد. از نظر بازار داخلی چین این نمایشگاه فرصت مناسبی برای به نمایش گذاشتن آخرین تکنولوژی‌ها و دستاوردهای این صنعت است تا بتوانند سرمایه بیشتری را به این صنعت در چین جذب کنند. 

آئودی به عنوان یکی از خودروسازانی که در نمایشگاه شانگهای چین حضور دارد، در ماه گذشته میلادی در ژنو تنها از دو اتومبیل که یکی Q4 e-tron  و دیگری پیش نمایشی از eTron GT بود. 

آئودی با انتشار بیانیه کوتاه از حضور خود در نمایشگاه شانگهای خبر داده است. این خودروساز بزرگ آلمانی از زیر مجموعه‌های فولکس‌واگن در نمایشگاه شانگهای قطعا با همان خودروهای قبل حضور نخواهد یافت. آئودی سال‌ها است که روی طرحی از خودروهای خودران کار می‌کند که به نظر می‌رسد نمونه اولیه این خودروی آینده را به نمایش خواهد گذاشت. از این اتومبیل که به Al:ME شهرت یافته است تاکنون تنها سه طرح منتشر شده و از اطلاعات به دست آمده از آن، این است که این اتومبیل خودران یک هاچبک است که درهای آن یکی به سمت جلو و دیگری به سمت عقب باز می‌شود و کاپوت کوچکی دارد و در کابین آن از طرح چوب و نمایشگر استفاده شده است. 

برای جزئیات بیشتر از این اتومبیل باید منتظر 16 آپریل 2019 بود تا نمایشگاه شانگهای به صورت رسمی افتتاح شود. آئودی اطلاعات بیش‌تری را منتشر نکرده است، حتی تحلیل‌هایی که پیرامون نام این پروژه گفته می‌شود هیچ کدام از سوی آئودی تایید نشده است.

 

نظر دهید


در همین زمینه