شبکه‌های اجتماعی

چگونه رکورد سرعت دنیا را بشکنیم؟

اولین تصویر تیزر از محصول جدید کونیخزگ

 به تازگی یک نمایندگی و شوروم مستقل شرکت کونیخزگ در استرالیا افتتاح شد و در مراسم افتتاحیه، به طور رسمی اولین تصویر از محصول بعدی این خودروساز سوئدی در حضور مهمانان به نمایش درآمد. این خودرو جانشین مدل Agera RS خواهد بود و در نمایشگاه خودروی ژنو 2019 که در اسفند ماه برگزار می‌شود، رسما رونمایی خواهد شد. کونیخزگ آگرا RS در حال حاضر عنوان سریع‌ترین خودروی تولید انبوه و چهار رکورد دیگر را با خود یدک می‌کشد. 

این نخستین نمایندگی مستقیم کونیخزگ در استرالیا محسوب می‌شود که تمام خدمات فروش و پشتیبانی پس از فروش را به مشتریان ارائه می‌کند. مهمانانی که برای این مراسم افتتاحیه دعوت شده بودند، توانستند نگاهی به یک نسخه مشکی رنگ از مدل CCR و یک نمونه نارنجی رنگ CCX بیاندازند، اما کونیخزگ یک سورپرایز ویژه برای آن‌ها نیز در نظر گرفته بود که آن نمایش اولین تصویر تیزر از جانشین مدل Agera RS بود. این تصویر که در حقیقت یک طراحی اولیه از نمای پشت محصول بعدی کونیخزگ است به جز یک بال عقب بزرگ که تقریبا هم‌عرض با بدنه خودرو است، جزئیات زیادی از آن را به نمایش نمی‌گذارد. فاصله زیادی با نمایشگاه ژنو 2019 داریم و این موضوع برای علاقه‌مندان خودروی جدید کونیخزگ کمی سخت به نظر می‌رسد. گفته می‌شود این شرکت در ماه‌های پیش رو تصاویر بیشتری از آن را منتشر خواهد کرد.
در حالی که مدل Regera بیشتر با تمرکز بر جاده‌های عمومی طراحی شده، نسخه‌های مختلف اگرا و مدل One:1 با توجه به شرایط پیست تولید شده‌اند. همچنین باید در نظر داشت که محصول بعدی این شرکت خودرویی نزدیک با اتومبیل‌های مسابقه‌ای و با قابلیت‌های بیشتر نسبت به قبل خواهد بود. قلب این خودرو یک پیشرانه به‌روزرسانی شده V8 با حجم 5.0 لیتر و بدون استفاده از فناوری‌های هیبریدی خواهد بود. کریستین فون کونیخزگ بنیان‌گذار و رئیس این شرکت چندی پیش در مصاحبه‌ای که با مجله Top Gear داشت اعلام کرد که این پیشرانه پس از اعمال تغییراتی حدود 20 تا 30 اسب بخار قدرت بیشتر و 20 کیلوگرم وزن کمتری خواهد داشت. همچنین او رد لاین این خودرو را 8,800 دور در دقیقه اعلام کرد. گیربکس این خودرو از قابلیت تعویض دنده از پشت فرمان برخوردار خواهد بود.
محصول بعدی کونیخزگ ممکن است اولین خودروی تولید انبوهی باشد که رکورد سرعت 300 مایل بر ساعت (482.8 کیلومتر بر ساعت) را ثبت  می‌کند. اگرا RS پیش‌تر موفق به ثبت رکورد سرعت 457.94 کیلومتر بر ساعت (284.55 مایل بر ساعت) شده بود و حتی شرکت اعلام کرد که این خودرو می‌توانست تحت شرایط خاصی رکورد 300 مایل بر ساعت را نیز ثبت کند.

نظر دهید


در همین زمینه