شبکه‌های اجتماعی

انتشار رندرهای تازه از نسل جدید رنو ساندرو
اتومبیل فارسی - رندر نسل جدید رنو ساندرو

شباهت ساندرو جدید با کلیو

رندرهای منتشر شده از نسل جدید داچیا ساندرو 2021 از شباهت این مدل با رنو کلیو خبر می‌دهد. 

داچیا کار خود را با هدفی مشخص آغاز کرد، ساخت خودروهای ارزان قیمت برای مشتریان اروپایی که نه تجهیزات و امکانات اضافی داشته باشد و نه قدرت آنچنانی! اما رفته رفته برخی از محصولات این برند رنگ و بوی دیگری به خود گرفتند. ساندرو که در حال ورود به نسل سوم خود است احتمالا بهترین مثال برای این موضوع خواهد بود.

 

نمونه‌های اولیه ساندرو جدید در حال تست و آزمایش زمستانی در اسکاندیناوی تحت پوشش و استتار شدید دیده شده است. به طوری که نمی‌توان به طور دقیق هیچ برداشتی از طراحی آن داشت. اما یک سایت روسی با انتشار تصاویری ادعا کرده است که به طرحی دقیق از نسل جدید ساندرو دست یافته است. بر اساس این تصاویر حتی اگر لوگو رنو را نادیده بگیریم، شباهت قابل توجهی بین ساندرو جدید و کلیو مشاهده می‌شود. همچنین این تصاویر خبر از وجود شیب و انحنای نرم سقف مشابه یک سدان کوپه می‌دهند. همچنین به نظر می‌رسد که ساندرو جدید مجهز به چراغ‌های LED خواهد بود. به هرحال باید منتظر ماند و دید که داچیا چقدر در ارائه تجهیزات رفاهی و ایمنی برای ساندرو جدید دست و دلبازی خواهد کرد.

 

هنوز هیچ اطلاعاتی پیرامون قوای فنی ساندرو جدید منتشر نشده است اما احتمال می‌رود که یک پیشرانه 1.3 لیتری مجهز به توربوشارژر نیز قابل سفارش باشد. اما عمده فروش ساندرو جدید می‌تواند با پیشرانه 1 لیتری 3 سیلندر با توانایی تولید 75 تا 100 اسب بخار قدرت صورت گیرد. 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه