عکس‌های جاسوسی ام‌وی‌ام X22 جدید منتشر شد
Automobile Farsi - Chery Tiggo 2 / MVM X22

فیس‌لیفت برای کراس‌اوور کوچک چری

یک وب سایت چینی به تازگی تصاویری از نسخه جدید ام‌وی‌ام X22 را منتشر کرده که دارای پوشش استتاری است.
بر اساس آن‌چه در این عکس‌ها دیده می شود. نمای جلوی ام‌وی‌ام X22 جدید به کلی دگرگون شده است. چری در این قسمت برای طراحی چراغ‌های به ترند روز رو آورده و از چراغ‌های دو تکه برای این کراس اوور کوچک استفاده کرده است. همچنین در این تصاویر دیده می‌شود جلوپنجره ام‌وی‌ام X22 جدید به محصولات روز چری نزدیک شده است.
به جز تغییر طرح رینگ‌ها و آینه‌ها در نمای کناری ام‌وی‌ام X22 جدید تغییری مشاهده نمی‌شود، نمای عقب نیز تقریبا بدون تغییر باقی مانده و طراحی محل نصب پلاک آن اندکی متفاوت از گذشته است.
چری طراحی نمای داخلی ام‌وی‌ام X22 جدید را هم دست نخورده باقی گذاشته است. با این حال تصویر منتشر شده از این قسمت نشان می‌دهد طراحی فرمان مانند چری تیگو8 و چری آریزو6 شده و با توجه به این که اهرم ترمز دستی در آن مشاهده نمی‌شود، احتمالا ام‌وی‌ام X22 جدید به ترمز پارک برقی نیز مجهز شده است. احتمال این که نشانگر های پشت فرمان نیز دیجیتالی شده باشد وجود دارد. با این حال برای نهایی شدن این جزییات باید تا زمان رونمایی رسمی این خودرو منتظر ماند.

 

AutomobileFa Chery Tiggo2 MVM X22 Facelift 1

 

در بخش ویژگی‌های فنی، خبرها حکایت از این دارند که چری قصد دارد برای تیگو2 جدید، از یک موتور 3 سیلندر 1 لیتری توربوشارژ با توان 102 اسب‌بخار استفاده کند. جعبه دنده در نظر گرفته شده برای این نسخه نیز از نوع CVT خواهد بود. با این حال به نظر می‌رسد در صورتی که مدیران خودرو قصد عرضه این فیس رلیفت را در بازار ایران داشته باشد، همان موتور 1.5 لیتری و جعبه‌دنده 4 سرعت اتوماتیک نیروی ام‌وی‌ام X22 جدید را تامین کند.
چند سال از حضور ام‌وی‌ام X22 در بازار جهانی می‌گذرد و اکنون چری فیس‌لیفت میانه عمر این محصول را آماده کرده است. با توجه به عکس‌های منتشر شده به نظر می‌رسد این خودرو مراحل پایانی تحقیق و توسعه را پشت سر می‌گذارد.
هنوز تاریخ دقیق معرفی ام‌وی‌ام X22 جدید مشخص نیست، با این حال به نظر می‌رسد ماه‌های پایانی سال 2020 برای این منظور انتخاب شده باشد. بنابراین نمی‌توان انتظار داشت ام‌وی‌ام X22 جدید در سال 1399 به بازار ایران برسد، اما می‌توان امیدوار بود مدیران خودرو عرضه این محصول را برای سال 1400 در دستور کار خود قرار دهد. ام‌وی‌ام X22 جدید علاوه بر چین و ایران در کشورهای آمریکای لاتین و روسیه نیز فروش قابل توجهی را تجربه کرده است.

AutomobileFa-Chery-Tiggo2-MVM-X22-Facelift-2.webp AutomobileFa-Chery-Tiggo2-MVM-X22-Facelift-3.webp

نظر دهید