شبکه‌های اجتماعی

تویوتا سوپرا جدید اوایل 2019 معرفی می‌شود

مهندس ارشد تایید کرد:


با این که ب‌ام‌و تیزرهایی را از نسل جدید Z4 که در شرایطی نزدیک به تولید است منتشر کرده ، تویوتا هنوز همه چیز را در لفافه و مخفی نگه داشته است. ما نزدیک‌ترین چیزی که به نمونه واقعی دیده‌ایم، مدل مفهومی GR Supra Racing است که در مسابقات 24 ساعته لمانز نمایش داده شد و همراه با تویوتا TS050 هیبرید، جایگاه اول و دوم را از آن خود کردند.

تویوتا تصمیم گرفت که وب سایت اروپایی خود را با اطلاعاتی در مورد جزئیات سوپرا به روزرسانی کند. نسل جدید سوپرا از پیشرانه 6 سیلندر خطی در جلو و سیستم دیفرانسیل عقب بهره می‌برد و با کد J29 شناخته می‌شود. حتی سیستم کدگذاری این مدل نیز شبیه با Z4 جدید با کد G29 است.
سوپرا جدید از ابتدا به عنوان یک ماشین مسابقه‌ای با سطح عملکرد بالا و با الهام از روح و ذات موتور‌اسپرت شکل گرفته است. اخیرا تتسویا تادا، مسئول طراحی GT86 اعلام کرد که نسخه کوپه با دو صندلی در اوایل سال 2019 عرضه خواهد شد.
چندی پیش کارخانه مگنا استایر از طرف ب‌ام‌و اعلام کرد که G29 در اواخر سال 2018 و با مدل 2019 در استرالیا تولید خواهد شد. با نگاه به جزئیات در مورد زمان تولید تا این لحظه، می‌توان دریافت که اگر قرار باشد نسخه اروپایی J29 در سه ماهه نخست سال 2019 به نمایندگی‌ها برسد، تولیدآن باید به طور موازی با Z4 آغاز شود.
بر اساس گزارش قدیمی منتشر شده توسط ب‌ام‌و در مورد کد نسخه‌های این محصول، سه مدل 20i، 30i و 40i برای آن در نظر گرفته شده است. تمامی این مدل‌ها به پیشرانه 2 یا 3 لیتری توربوشارژ مجهز بوده و به همراه یک جعبه‌دنده اتوماتیک که اطلاعاتی از آن در دست نبوده اما برخی ادعا می‌کنند از نوع دو کلاچه DCT و برخی دیگر معتقدند همان جعبه‌دنده8 سرعته ZF خواهد بود، عرضه می‌شوند.

 

نظر دهید


در همین زمینه