شبکه‌های اجتماعی

تولید Gکلاس جدید شروع شد

بر اساس اعلام مرسدس‌بنز

مرسدس‌بنز در هفته جاری اعلام کرد که تولید نسل دوم Gکلاس در اتریش شروع شده است. نکته جالب در مورد Gکلاس این است که این مدل از زمان عرضه در سال 1979، در کارخانه ماگنا استیر (Magna Steyr) اتریش ساخته می‌شده و نسل جدید نیز از این قاعده مستثنی نیست و در همین مرکز و به صورت دست‌ساز تولید می‌شود.
در یک بازه 39 ساله، کارخانه ماگنا استایر بیش از 300.000 دستگاه جی‌واگن قدرتمند و شگفت‌انگیز تولید کرد. فروش این مدل در سال 2017، بیش از 22.000 دستگاه بود و طبق اعلام مرسدس، ایالات متحده و آلمان مهم‌ترین بازارهای این نسخه بودند.
Gکلاس جدید با سیستم تعلیق مستقل با بازوهای کنترلی و فرمان برقی دارای هندلینگ و پایداری بهتری نسبت به نسخه قبلی است. در بررسی های میدانی صورت گرفته بر روی این مدل مشخص شده است که با همان مشکل تکراری کم فرمانی و رولینگ بدنه همراه است اما نکته حائز اهمیت این است که این عیب‌ها در سرعت‌های بالاتری نسبت به مدل قبلی رخ می‌دهد.
داخل کابینG کلاس جدید، برای اولین بار از سیستم های کمکی راننده و ایمنی مدرن استفاده شده است. این مدل قرار است از اواخر سال 2018 برای فروش در بازار آمریکا آماده شود که قیمت نهایی آن با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه اعلام خواهد شد.

نظر دهید


در همین زمینه