شبکه‌های اجتماعی

فورد موستانگ GT500 جدید چه تغییراتی کرده است؟

اولین تصویر رسمی منتظر شد

فورد موستانگ شلبی GT500 جدید در تصویری از نمای بالا نمایش دیده شد. آنچه از این تصویر پیدا است، دریچه بزرگ قرار گرفته روی کاپوت این مدل بوده که حدود نیمی از فضای طولی این بخش را به خود اختصاص داده است. بر روی این دریچه شیارها و اسلایدهایی برای خروج حرارت موتور درنظر گرفته شده است. این دریچه کمی از دو خط سفید و اسپرت نقش بسته روی کاپوت و سقف خودرو پهن‌تر است.

با حرکت به سمت قسمت انتهایی خودرو، آن چه مشهود است، بدون تغییر بودن قسمت میانی بدنه است اما، بر روی در صندوق بال بزرگی نصب شده است که این بال به اندازه بال مورد استفاده در کامارو ZL1 1 LE بلاتکلیف نیست.
تمامی ارتقاهای ایجاد شده تکمیل کننده چهره خشنی است که فورد چند ماه قبل به نمایش گذاشته بود. برجستگی دماغه خودرو نشان دهنده نصب لوگو شلبی در گریل ( جلوپنجره) خودرو است. همچنین در تصویر بالا لبه‌های یک اسپویلر بزرگ نیز قابل مشاهده است.
این مدل به یک پیشرانه V8 سوپرشارژ با توانایی تولید بیش از 700 اسب بخار قدرت مجهز خواهد بود و این بعنی از هر دو نسخه کامارو ZL1 معمولی و 1LE با 650 اسب‌بخار قدرت و همچنین دوج چلنجر و چارجر هلکت پیشی خواهد گرفت. بنابراین تنها رقیبی که به راحتی نمی‌تواند آن را پشت سر بگذارد چلنجر دیمن با 840 اسب بخار قدرت است و البته رقابت آن با کوروت ZR1 750 اسب‌بخاری نیز جذاب خواهد بود.
تصاویر و ویدیوهای جاسوسی نشان می‌دهد که پیشرانه این مدل، به انتخاب مشتری با یک جعبه‌دنده دستی یا گونه‌ای از جعبه‌دنده های اتوماتیک کوپل خواهد شد. احتمال می‌رود نسخه نهایی تولیدی GT500 شلبی جدید در اواخر سال جاری میلادی و یا حتی در نمایشگاه دیترویت در ژانویه سال بعد به نمایش گذاشته شود.

نظر دهید


در همین زمینه