شبکه‌های اجتماعی

تسلا مدل 3  کارآمدتر و سریع‌تر

تسلا نسخه پرفورمنس مدل3 را به معرض نمایش گذاشت

 ایلان ماسک، صبح شنبه مشخصات فنی تسلا3 را در توییتر خود اعلام کرد. مدل پرفورمنس تسلا 3، نسخه‌ای ویژه با عملکرد و قابلیت بالا است. همچنین ایلان ماسک گفت که نسخه جدید تسلا مدل3 مجهز به سیستم تمام‌چرخ محرک و دو موتور الکتریکی مشابه مدل S را به همراه دارد. عملکرد موتور‌های الکتریکی به صورت دوگانه بوده، یکی از موتور‌ها برای تولید نیرو و دیگری برای ذخیره‌سازی نیرو در در مسافت‌های طولانی است.
طبق گفته‌های ایلان ماسک، این بسته برای تسلا مدل3، پنج هزار دلار هرینه به همراه دارد، اما عملکرد این خودرو را به طور چشم‌گیری بالا برده است. ایلان ماسک اعلام کرد که مدل 3 تسلا، با عملکرد دوگانه خود می‌تواند 500 کیلومتر را طی کند. برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت، فقط به 3.5 ثانیه زمان نیاز دارد و می‌تواند به بیشنه سرعت 250 کیلومتر بر ساعت برسد.
از آن‌ جایی که قیمت دقیق تسلا3 مشخص نشده است و طیف گسترده‌ای از تجهیزات مانند سیستم اتوپایلوت، رنگ بدنه، تریم داخلی، نقس بسزایی در قیمت نهایی تسلا مدل3 دارد، گمان می‌رود این محصول با قیمتی معادل 78 هزار دلار فروخته شود. ایلان ماسک اعلام کرد که از این پس، ارائه خدمات برای مدل3 می‌تواند از روی گوشی‌های تلفن همراه نیز انجام شود و نیازی به مراجعه حضوری مشتریان در مراکز خدمات‌رسانی تسلا نیست.

نظر دهید


در همین زمینه