شبکه‌های اجتماعی

کوپه‌ای الکتریکی از سوئیس وارد میدان می‌شود

یک استارت‌آپ خودرویی دیگر

Piech Automotive یک استارت‌آپ سوئیسی است که در زمینه اتومبیل‌های پاک فعالیت می‌کند و با یک محصول مفهومی در نمایشگاه اتومبیل‌ ژنو که تا چند روز دیگر آغاز به کار می‌کند حاضر خواهد شد. اتومبیل مفهومی این شرکت نوپا که Mark Zero نامیده شده است بر اساس سیکل WLTP توانایی طی مسیری 500 کیلومتری را با یک شارژ کامل دارد.
    مجموعه باتری‌های این اتومبیل به شیوه‌ای متفاوت در آن تعبیه شده‌اند به این ترتیب که یک ردیف از باتری‌ها در کف و وسط اتومبیل به صورت یک خط و بخش دیگر آن‌ها در محل محور عقب آن جای داده شده‌اند. گفته می‌شود این نوع تعبیه باتری‌ها که توسط پی‌یچ اتوموتیو به کار گرفته شده در مقایسه با شیوه رایج نصب باتری‌ها در اتومبیل‌های الکتریکی، مرکز جرم پایین‌تری را برای اتومبیل مورد نظر فراهم می‌آورد.
    باتری‌های مورد استفاده در این اتومبیل توسط یک جوینت‌ونچر آلمانی-چینی تامین خواهد شد که پیش‌تر در پروژ‌های مربوط به صنعت اتومبیل مشارکتی نداشته است. پی‌یچ اتوموتیو محصول تمام‌الکتریکی خود یعنی مارک زیرو را تنها با مجموعه‌ای از کارکنان متشکل از 200 نفر طراحی کرده و توسعه بخشیده است. این پروژه که توسط یکی از نوادگان فردیناند پورشه بزرگ به نام آنتون پی‌یچ رهبری می‌شود با همکاری یک طراح صنعتی سوئیسی به نام Rea Stark Rajcic شکل گرفته است. گفته می‎شود وزن این اتومبیل الکتریکی کوپه 1,800 کیلوگرم است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این اتومبیل باید حدود شش روز دیگر منتظر باشیم تا به طور رسمی در نمایشگاه ژنو 2019 از آن رونمایی شود.

 

نظر دهید


در همین زمینه