شبکه‌های اجتماعی

لینک اند کو زیرو کانسپت خودرویی با آلایندگی صفر
Automobile Farsi - Lynk & Co Zero concept

پیمایش 700 کیلومتر با یک شارژ

 

لینک اند کو زیرو کانسپت، پیش از رونمایی رسمی در نمایشگاه اتومبیل پکن معرفی شد.

 

لینک اند کو هنوز جزییات زیادی از زیرو کانسپت منتشر نکرده است، اما اعلام کرده این خودرو در استودیو این شرکت در شهر گوتنبرگ سوئد طراحی شده و به نظر می‌رسد نسخه هاچ‌بک سدان 03 باشد. اگرچه آئرودینامیک آن به لطف بسته بودن جلوپنجره، دستگیره‌های مخفی در و سپر‌های بهبود یافته، ارتقا یافته است.

استفاده از ساختار SEA در لینک اند کو زیرو کانسپت، به طراحان این خودرو اجازه داده تا نسبت‌های درستی در طراحی این خودرو داشته باشند. نتیجه این تناسب‌ها، اوورهنگ‌های کوتاه در جلو و عقب خودرو و فاصله بین دو محور حدود 3 متری است که برای خودرویی در این اندازه عددی بسیار بزرگ است.

 

در حالی که نمای بیرونی لینک اند کو زیرو کانسپت به روشنی تحت تاثیر 03 سدان است، نمای داخلی آن بسیار مدرن طراحی شده است. یک نمایشگر بزرگ در مرکز کنسول، سطوح پوشیده شده با چرم و رنگ بندی روشن برای کابین، فضایی منحصر به فرد را رقم زده است.

 

شرکت لینک‌ اند کو که از زیرمجموعه‌های جیلی به شمار می‌رود، زیرو کانسپت را «اولین نگاه» به چگونه تبدیل شدن این خودروساز به یک پیشرو در بازار خودروهای تمام الکتریکی توصیف می‌کند. جزییات بیش‌تر در خصوص لینک اند کو زیرو کانسپت پس از رونمایی در نمایشگاه اتومبیل پکن منتشر می‌شود، اما لینک‌ اند کو اعلام کرده این خودرو سال آینده وارد خط تولید خواهد شد و با هر شارژ توان پیمایش 700 کیلومتر در سیکل NEDC را دارد. علاوه بر این می‌دانیم لینک اند کو زیرو کانسپت در کم‌تر از 4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

نظر دهید