شبکه‌های اجتماعی

برنامه ویژه فورد برای مک‌وان

جزئیات جدید از کراس‌اوور الکتریکی

 فورد گفته است که Mach 1 یک «خودروی جهانی» خواهد بود و حتی زمان در دسترس بودن آن در بازار اروپا را هم اعلام کرده است. 

طبق گفته‌های فورد، مک‌وان یک کراس‌اوور دیفرانسیل جلو خواهد بود که البته این خبر برای بعضی طرفداران مشتاق این مدل، کمی ناامیدکننده است زیرا آن‌ها امیدوار بودند که این کراس‌اوور الکتریکی با سیستم تمام‌چرخ محرک عرضه خواهد شد. البته احتمال عرضه نسخه AWD این مدل در آینده وجود دارد.
فورد گفته است که این کراس‌اوور اکنون با کد CX430 شناخته می‌شود و به نظر می‌رسد که این نحوه کد گذاشتن، فقط با نوع طراحی و شکل بدنه در مربوط باشد و نشان‌دهنده مشخصات فنی یا عملکرد خودرو نخواهد بود زیرا موستانگ نیز با کد مشابهی معرفی شده بود و به نظر می‌رسد که در بخش طراحی، شباهت‌هایی بین مک‌وان جدید و موستانگ وجود خواهد داشت.
ظاهرا انگلستان اولین کشوری خواهد بود که در اروپا این مدل را دریافت می‌کند؛ مک‌وان با شروع سال 2020، در دسترس خریداران انگلیسی خواهد بود و بعد در بازارهای جهانی عرضه می‌شود. این خودرو بر پلت‌فرم C2 شاخته می‌شود. این پلت‌فرم چندین سال است که در برنامه‌های فورد قرار دارد و فوکوس جدید نیز از آن استفاده خواهد کرد.
جیم فارلی، یکی از مدیران فورد در ژانویه گذشته به صورت رسمی مک‌وان را تایید کرد. این کراس‌اوور الکتریکی با پیمایش مسافت بیش از 480 کیلومتر، می‌تواند کمک زیادی به افزایش فروش خودروهای الکتریکی فورد کند. این سگمنت از محصولات فورد تا به امروز، بیشتر به خودروهای پلاگ‌این هیبرید وابسته بوده است.

نظر دهید


در همین زمینه