شبکه‌های اجتماعی

تجاری‌های بی وای‌دی در راه اروپا

پس از رونمایی رسمی در اسپانیا

گروه BYD در حال احداث سه خط تولید خودروهای تجاری در اروپا است و مشتریان این قاره را هدف گرفته است. این شرکت چینی هفته پیش نیز یک ون و دو خودروی تجاری الکتریکی دیگر را به صورت رسمی در مورسیا، اسپانیا رونمایی کرد. اگرچه خودروهای تجاری الکتریکی بی‌وای‌دی مدتی است که در چین و دیگر بازارهای جهانی فعالیت می‌کنند، اما این اولین بار است که این محصولات به مشریان اروپایی پیشنهاد می‌شود.
اولین محصولی که در دسترس اروپایی‌ها قرار خواهد گرفت، وانت سبک T6 است. پس از آن، بی‌وای‌دی به سراغ عرضه یک اتومبیل تجاری دیگر خواهد رفت که مخصوص فرودگاه‌ها، بنادر و مراکز پخش محصولات ساخته شده است. محصول دیگر این گروه چینی برای مشتریان اروپا، ون تجاری T3 است. این‌ها اولین خودروهای الکتریکی BYD است که در حال آماده شدن برای عرضه در اروپا هستند.
ایسبرند هو، مدیر اجرایی بی‌وای‌دی در اروپا گفته است: «محصولات تمام‌الکتریکی ما تا به حال توانسته‌اند که در جایگاه‌های فعلی خود یعنی تاکسی‌ها، اتوبوس‌های شهری و فورک‌لیفت‌ها با موفقیت بدرخشند. ما مطمئن هستیم که رنج چهارم این محصولات یعنی تراک‌های الکتریکی نیز با وجود رقابت شدیدی که در بخش خودروهای تجاری در اروپا وجود دارد، به همین موفقیت و جایگاه نیز دست پیدا خواهند کرد.»
بی‌وای‌دی یک کارخانه تولید اتوبوس الکتریکی در فرانسه دارد و محصولات تجاری الکتریکی خود را به کشورهایی چون سوئد، آلمان، دانمارک، انگلستان و ایتالیا می‌فرستد.

نظر دهید


در همین زمینه