شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - تیونینگ آئودی RS6 Legacy Edition توسط ABT
خوبی که خوبتر شد

 

Abt Sportsline تیونر مشهور آلمانی، به صورت تخصصی محصولات فولکس‌‌واگن را تقویت می‌کند و حالا به سراغ RS6 Legacy Edition رفته تا یکی از بهترین محصولات آئودی را بهتر از قبل کند. از این نمونه تنها 200 دستگاه تولید خواهد شد.


این خودرو بر پایه RS6 Performance که در بازار اروپا عرضه می‌شود توسعه پیدا کرده است. در حالت استاندارد پیشرانه این نمونه 621 اسب‌بخار قدرت و 850 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که برای این تیونر کافی به نظر نمی‌رسد. ABT با اضافه کردن توربو‌های جدید، اینترکولر، سیستم اگزوز جدید با چهار خروجی و نرم‌افزار Power R خروجی را به 750 اسب‌بخار قدرت و 980 نیوتن‌متر گشتاور رساند برای هندلینگ و پایداری بهتر، ABT از دمپرهای کویل‌اوور مخصوص به خود را استفاده می‌کند.


از نظر طراحی و تغییرات ظاهری، ABT با اضافه کردن یک زیر سپر فیبرکربن، اصلاح مسیر ورودی هوا، جلو پنجره اصلاح شده، خروجی هوا فیبر کربن کاپوت، کاور آینه آیرودینامیک، اسپویلر سقفی و دفیوزر RS6-LE نمای خارجی را جذاب‌تر و تهاجمی‌تر کرده است. زیر خودرو آئودی RS6 از رینگ‌های 22 اینچ تیره رنگ با طرح پیچیده استفاده شده تا جذابیت بصری بیشتری ایجاد شود.

 


داخل کابین، ABT روکش‌ پارچه دینامیکا را به داشبورد، تزئینات قاب صندلی‌ها، پدل‌های پشت فرمان و روکش درها اضافه می‌کند. فرمان از جنس آلکانترا و لوگو RS6-LE بر روی پشتی صندلی‌ها و موکت کف گلدوزی شده است.


ABT قیمت این استیشن پرفورمنس را 113.265 دلار اعلام کرده اما مشخص نکرده این قیمت با خودرو خریدار حساب شده یا خریدار باید هزینه آئودی RS6 را جداگانه حساب کند. این خودرو در ادامه به RS6 E-Tron EV تغییر می‌کند.




نظر دهید


در همین زمینه